Ruffen72
    kr 3 608
14.7 km fra Hotel Alexandra
Se flere hoteller i Loen
Anmeldt 14. januar 2023 via mobile enheter

Om man er på utkikk etter et hotell litt utenom det vanlige, så er Alexandra stedet!

Hotellet har en herlig atmosfære. Fra man kommer innenfor døren, føler man på den gode stemningen og historien som sitter i veggene.

Rommet var fint og hadde alt man behøver.

Maten var god og utvalget, både til middag og frokost, var rikelig. Et høydepunkt med oppholdet!

Både basseng- og spaområdet er fint. Det eneste vi hadde å utsette, var at temperaturen i bassengene var i kaldeste laget, spesielt bassenget utendørs.

I det hele tatt hadde vi et supert opphold og vi kan virkelig anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, jonasn669
Anmeldt 29. november 2022 via mobile enheter

Var her på julebord. Det sto ikke til forventningene på et sånt hotell. Maten var helt ok, man forventer mer på et sånt sted. Lite smak, sure servitører, tørr ribbe og lite fristende presentasjon av noe.
Og for ikke å glemme den lange ventetiden for å kanskje få seg noe å drikke i baren på kvelden. Står 30 min i kø når det ikke er så mye folk engang, for så å få beskjed om at de ikke har noe ! Fikk til svar at de ikke engang hadde sitron/lime eller salt til teqila shot. De manglet appelsin juice for å kunne lage en drink, trodde appelsinjuice var noe de kunne skafffe fra frokostsalen eller?

Renholdet på rommet var vel det eneste positive her.
Drar nokk ikke tilbake hit noen gang.

Dato for oppholdet: november 2022
Takk, ingrid m
Anmeldt 30. august 2022

Vi ankom og hadde bestilt et standard rom. Vi fikk 230. Den lille balkongen så ut som
en skyttergrav. Stakk du hodet opp så du et langt tak med litt mose og småstein samt en vissen løvetann helt opp til balkongen. Vi ba om å få bytte rom så vi slapp å sitte der i sola å se på en steinørken. Det kunne vi , men det kostet kr 400 ekstra. I dette tilfelle bodde det kanskje 30+40 mennesker på hotellet så hadde de vært litt fleksible så hadde de fiks det dette uten ekstra kostnader for oss. Vi bestilte bord i restauranten og gikk da gjennom baren og inn i en restaurant som nok har sett slik ut de siste 20 årene - på noen stolrygger kunne jeg nesten lese menyen av flekkene. Jeg har besøk Alexandre med ujevne mellomrom de siste 50 årene! Koldtbordet var som vanlig helt OK. Basseng og SPA avdelingen er fin.
Mangler liksom litt sjel dette hotellet.

Takk, Victor R
Anmeldt 29. august 2022

Flott rom med fjordutsikt, stor middagsbuffet om kvelden, så mye god mat! Beste av alt var pedikyr i spaet, med en super fotpleier👍💕Benyttet oss ikke av resten av spaet, men det så helt deilig ut. Pluss med tur med Loen Skylift og lunch på toppen! Anbefales!

Takk, Ann_KristinNorway
Anmeldt 4. august 2022 via mobile enheter

Herlig å være tilbake på et sted jeg jobbet med lydanlegg, romklareringssystem og discoanlegg vår og sommer i 1984.
Store endringer selvsagt og ny generasjon i ledelse, men under alt var mye av den samme ånden.
Utvidet flott badeland, flotte rom og masse god service. Dette er kjente takter.
Kun en overnatting sammen med familie på vår kjøretur i Sør-Norge, men jeg håper ikke at det tar lang tid før jeg er tilbake og da kanskje med våre siste tilskudd i familien.

Takk, SveBra