Destinia.com
Anmeldt 9. juli 2020

Vi var 5 voksne som spiste middag på restauranten. Fikk maten raskt og det smakte godt. Er ikke fornøyd med oppfølgingen fra servitøren. Satt lenge med tomme glass. Og hun endelig kom til bordet, var det for å spørre om hun kunne ta ketsjupflaska og ikke om vi ønsket mer å drikke. Da måtte jeg spørre om vi kunne få bestilt mer å drikke, og det fikk vi jo selvfølgelig. Men en god servitør skal se sånt og spørre. Ble heller ikke spurt om vi ville ha dessert eller kaffe ettermiddagen.
Hadde denne servitøren gjort jobben sin bedre, hadde hun lett fått 1000 kroner mer i kassa. Det var to på jobb og ikke mye å gjøre for disse to. Håper sjefen på hotellet leser dette, sånn at bedre opplæring kan gjennomføres.

2  Takk, 87perm
Anmeldt 7. august 2019

Vi stoppet her for å spise middag. Restauranten hadde et tydelig italiensk preg på menyen. Vi bestilte gnocci og osso buco. Dessverre innfridde ikke rettene som forventet. Gnoccien var overøst med en soppblanding som var mer kokt en stekt, den hadde kommet meget bedre ut av det viss soppen var lett brunet, men denne var vassen og rørestekt. Hele retten smakte kun vassen sopp. Osso buccoen var tynn og hadde lite smak. Kjøttet var mørt, men minus det digre beinet ble det litt knapt. Begge rettene manglet både smak og dybde så i forhold til prisen holdt ikke dette. Her er det litt å gå på. Servicen var derimot ingenting å si på.

Takk, Frk-haukaas
Anmeldt 6. august 2019

Ser bra ut fra utsiden men er utslitt med skitne tepper og elendig service.
Vi kjørte motorsykkel og ble uglesett med en gang.
Ikke mulig og få mat eller drikke etter kl. 22.
Kjør forbi denne turist fellen.

Romtips: Kjør forbi
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Paul S
Anmeldt 21. juli 2019

Betalte kr 2.750 for en natt INK frokost. Forventet langt mer enn vi hva dette hotellet kunne by på. Ankom hotellet en sen ettermiddag, og møtte en kunnskapsløs resepsjonist. Vi spurte en del spørsmål om området og fikk ingen og/eller feil informasjon om helt elementære ting i Loen. Flaut å høre en sveitser bemerke at det var et dyrt hotell, hvorpå den samme resepsjonisten responderte med at «Norway is an expecive country». Det er riktig, men SÅ dyrt er det ikke her. Denne resepsjonisten var for øvrig eneste norsktalende personale vi møtte.

Rommet var helt OK men veldig lytt. Til den prisen var det allikevel laaaangt under pari. Middelmådig og utplukket frokost. Tomt for brød, og da påfyllet kom var brødet frosset. Ekstra betaling for niste.

Heldigvis hadde vi booket rom på Hotel Aleksandria på andre siden av gata de to neste nettene. Til samme pris som vi fikk her er var det et røverkjøp.

Takk, Aslevatn
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet grunnet pris.
God service og fint rom med utsikt til elven.
Vi fikk inn to ekstra senger med god plass.
Fin frokost i restauranten om morgningen.
Bestilling og betaling gikk greit

Takk, Tommy-totakt