Priceline
    kr 1 648
    • Booking.com
    12.6 km fra Hotel Loenfjord
    Gratis parkering
    View from bedroom and deck
    kr 4 083
        17.6 km fra Hotel Loenfjord
        Se flere hoteller i Loen
        Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse.

Så kjekt å møte en så kompetent og imøtekommende resepsjonist. Rommet var rent med balkong og fjordutsikt.

I restauranten var servicen på topp og gjennomgående god mat. Nydelig gnocchi med søtpotet og geitost, raus havabbor med linser og deilig dessert( eton mess) Knallgode viner ( rimelig priset). Kort oppsummert, kjekke folk på jobb.

Takk, almav150
        Anmeldt 9. juli 2020

Vi var 5 voksne som spiste middag på restauranten. Fikk maten raskt og det smakte godt. Er ikke fornøyd med oppfølgingen fra servitøren. Satt lenge med tomme glass. Og hun endelig kom til bordet, var det for å spørre om hun kunne ta ketsjupflaska og ikke om vi ønsket mer å drikke. Da måtte jeg spørre om vi kunne få bestilt mer å drikke, og det fikk vi jo selvfølgelig. Men en god servitør skal se sånt og spørre. Ble heller ikke spurt om vi ville ha dessert eller kaffe ettermiddagen.
        Hadde denne servitøren gjort jobben sin bedre, hadde hun lett fått 1000 kroner mer i kassa. Det var to på jobb og ikke mye å gjøre for disse to. Håper sjefen på hotellet leser dette, sånn at bedre opplæring kan gjennomføres.

2  Takk, 87perm
        Anmeldt 7. august 2019

Vi stoppet her for å spise middag. Restauranten hadde et tydelig italiensk preg på menyen. Vi bestilte gnocci og osso buco. Dessverre innfridde ikke rettene som forventet. Gnoccien var overøst med en soppblanding som var mer kokt en stekt, den hadde kommet meget bedre ut av det viss soppen var lett brunet, men denne var vassen og rørestekt. Hele retten smakte kun vassen sopp. Osso buccoen var tynn og hadde lite smak. Kjøttet var mørt, men minus det digre beinet ble det litt knapt. Begge rettene manglet både smak og dybde så i forhold til prisen holdt ikke dette. Her er det litt å gå på. Servicen var derimot ingenting å si på.

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, Frk-haukaas
        Anmeldt 6. august 2019

Ser bra ut fra utsiden men er utslitt med skitne tepper og elendig service.
        Vi kjørte motorsykkel og ble uglesett med en gang.
        Ikke mulig og få mat eller drikke etter kl. 22.
        Kjør forbi denne turist fellen.

Romtips: Kjør forbi
        Dato for oppholdet: juni 2019
        Takk, Paul S
        Anmeldt 21. juli 2019

Betalte kr 2.750 for en natt INK frokost. Forventet langt mer enn vi hva dette hotellet kunne by på. Ankom hotellet en sen ettermiddag, og møtte en kunnskapsløs resepsjonist. Vi spurte en del spørsmål om området og fikk ingen og/eller feil informasjon om helt elementære ting i Loen. Flaut å høre en sveitser bemerke at det var et dyrt hotell, hvorpå den samme resepsjonisten responderte med at «Norway is an expecive country». Det er riktig, men SÅ dyrt er det ikke her. Denne resepsjonisten var for øvrig eneste norsktalende personale vi møtte.

Rommet var helt OK men veldig lytt. Til den prisen var det allikevel laaaangt under pari. Middelmådig og utplukket frokost. Tomt for brød, og da påfyllet kom var brødet frosset. Ekstra betaling for niste.

Heldigvis hadde vi booket rom på Hotel Aleksandria på andre siden av gata de to neste nettene. Til samme pris som vi fikk her er var det et røverkjøp.

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, asle v