Priceline
Go to your Happy Price
Agoda.com
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
OsloTravellady
    37.1 km fra Hotel Loenfjord
    53.3 km fra Hotel Loenfjord
    Se flere hoteller i Loen
    Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var greit men syntes prisen er for høy. Servicen i restauranten var under middels. Mye rot ved bestilling og lenge å vente på maten.Når den endelig kom smakte den bra. Vanskelig å rette opp i ting når ingen snakker norsk.Greit å være litt ydmyk når ting ikke er bra nok..

Takk, Cruiser10128580002
    Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Plasseringen kan ingen ta fra dem, men etter det er det en god del forbedringspotensiale.

Mat:
    Frokost var ok, litt lite av grønnsaker
    Middagen kan vel enkelt beskrives som trist, smakløs og under middels.

Rommet:
    Bra standard, fint bad og flott utsikt fra terrassen.

Service:
    Bortsett fra i innsjekkingen så er det en gjennomgående mangel på ekte serviceglede og kundeoppmerksomhet. Dette er viktig for meg.

Annet;
    Internett fungerer ikke på vårt rom.

Konklusjon:
    Greit nok

Takk, kjellerik2015
    Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er midt på treet. Betjeningen virker ikke helt på topp når det gjelder service og nesten ingen av de jeg møtte snakket norsk. Alt gikk på engelsk. Middagen på hotellet var helt grei, men frokosten var derimot veldig bra.
    Vi bodde 2 av 3 netter her før vi tok den siste natten på Alexandra Hotell i Loen. Da merker du veldig godt en enorm klasseforskjell på de to hotellene.

Takk, jolleAremark
    Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Vi kommer som et par etter en lang dag i bil og er slitne. Vi kjøper oss et rom her, for 2000kr før vi drar videre. Det er altså så utrulig overpriset, i forhold til hva du får. Gamle rom, dårlig service, ekkelt bad, dårlig utsikt.

Dagen etter var vi på et nydelig hotell i Valldal. Det var 4stjernes hotell, nydelig utsikt og mat. Det kostet oss 1600kr og vi fikk 10x så mye for pengene.

Alt i alt, ikkje kjøp deg et rom på dette hotellet i Loen. Kjør til nærmeste by, og legg deg inn der

Dato for oppholdet: september 2020
    Takk, mvb99
    Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Booket bord på hotellets restaurant og ble stående ved et skilt i hvertfall 10min før en servitør geleidet oss på plass. Restauranten var langt fra full.
    Maten kom kjapt og var veldig god, rydding og påfyll er ikke noe servitørene var opptatt av. Vi satt med tallerkner og glass veldig lenge. Da vi spurte etter dessertmeny regnet vi med at tallerkner ble tatt med, men neida. Dette gjorde til at vi kjøpte is på joker kontra å spise dessert i egne middagsrester.
    Frokosten var av samme stil, lang ventetid i trappa selv om 2/3 deler av frokostrommet var ledig, men servitørene måtte på død og liv følge oss til bordene og dekke på med kniver og gafler når vi satt ved bordet.
    Unødig opplegg for en frokost som var av standard god hotellfrokost.
    Rommene var dyre og missvisende iflg teksten som var Utsikt mot havet. Vi skimtet vel havet under frokosten, god utsikt mot rånere og joker var det plenty av.
    Tven var arvegods fra norsk rikskringastings museum som norges første flatskjerm.
    Badekaret var godt å legge seg oppi etter lang fjelltur, ulempen var at hele badet ble fyllt med vann når vannet i badekaret skulle tappes ut.

2  Takk, trydolen