Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

For et utrolig vakkert sted! En skjult perle. Liten campingplass - noe vi liker- med fine plasser ved vannet til de fleste. God stemning og service. Restaurant og butikk med basisvarer. Fantastiske turmuligheter!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, alj12L
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi har bodd 3 netter i en av de gamle koselige hyttene nede ved vannet. Enkel standard, men du har alt du trenger. Fantastisk utsikt, mye å finne på. Vi gleder oss til neste gang! Det koster 10 kroner for 5 minutter med varmt vann å dusje i, og hvis du leier de mindre hyttene må du ta med eget bestikk.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, vhernar
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var heldig å få leie en koselig hytte med 1 soverom og sovesofa i stuen. Flott bad og moderne kjøkken. Utsikten fra hytten var som balsam for sjelen. Hyggelig vertskap som anbefalte oss tur i et spektakulært og nydelig turterreng. Her vil vi tilbake, kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kathrine D
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

For en fantastisk campingplass med sannsynlig Norges flotteste beliggenhet ved Loenvatnet. Vi fikk plass til campingvogna rett ved siden av vannet og det var balsam for sjela og sitte å se utover både på morgenen og på kvelden. Stille og rolig plass med utrolig flotte sanitærfasiliter. Rent og pent uansett tidspunkt. Flott utgangspunkt hvis man vil oppleve Loen og alt den har å by på av kortere eller lengre turer. Utrolig imøtekommende personell på campingen. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Kvinne47
Anmeldt 16. juli 2018

Beliggenheten ved Loenvatnet var helt magisk - verdens flotteste utsikt - nydelig natur. Vi leide en campinghytte. Her kunne det vært gjort litt mer flid - madrassen var for stor til sengen, så den lå i en krøll og med 3 sengeplasser er det litt smålig å kun ha 1 stol... Hytta kunne nok trengt en oppshining. I tillegg bråkte kjøleskapet noe helt forferdelig, så det ble en natt med litt lite søvn dessverre. Fine sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, tvt2018