Camilla N
  • Hotels.com
15.8 km fra Sande Camping
Se flere hoteller i Loen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet 3 netter i telt og hadde en positiv opplevelse hos Sande Camping. God service, godt utvalg av varer i kiosken og rene fellesarealer. Absolutt et sted jeg anbefaler dersom man er ute etter overnatting i Loen.

Takk, marthenes
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre startet dette veldig dårlig, vi hadde booket telt plass ved vannet. Hadde til å med fått bekreftet dette dagen før ankomst. Dessverre fikk vi ikke dette, vi fikk en plass med grus, rett ved siden av søple konteinerne. Leit, og det var ingen mulighet til å få endret på dette. Alternativet var å bytte campingplass. Toalettene kunne vært vasket bedre eller sett over oftere. Og det var Ok underholdning kvelden.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Dette er en utrolig flott og fint beliggende campingplass. Nydelig utsikt utover Lovatnet, og flotte fjell som omkranser stedet. Selve campingen har utrolig gode fasiliteter, hyggelig betjening, godt renhold og er i det hele tatt en topp plass å bi. Jeg har aldri lyst å dra herfra, og jeg vil alltid komme tilbake.

Takk, Balance983
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

For et utrolig vakkert sted! En skjult perle. Liten campingplass - noe vi liker- med fine plasser ved vannet til de fleste. God stemning og service. Restaurant og butikk med basisvarer. Fantastiske turmuligheter!

125  Takk, alj12L
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi har bodd 3 netter i en av de gamle koselige hyttene nede ved vannet. Enkel standard, men du har alt du trenger. Fantastisk utsikt, mye å finne på. Vi gleder oss til neste gang! Det koster 10 kroner for 5 minutter med varmt vann å dusje i, og hvis du leier de mindre hyttene må du ta med eget bestikk.

1  Takk, vhernar