Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

For en plass.! Tror jeg kan påstå at dette er en av de vakreste plassene jeg har vært på. Makan til beliggenhet . Vi var så heldigvis fikk teltplass helt nede ved vannet . Satt ute til kveldssolen gikk ned . Og morgensolen kommer inn åpningen på teltet over fjellene . Utsikt til Kjenndalsbreen og Lovatnet.
Rene og delikate sanitær anlegg med dusjmuligheter . Liten butikk og knall hyggelige mennesker i resepsjonen .
Bare å sette PlusCamp Sande Camping på besøkslisten.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, johnmV7661VH
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var 3 venninner som skulle sjekke inn på en liten hytte. Ble oppgradert til en kjempefin leilighet uten å måtte betale for dette. Andre gangen jeg er her, og skuffet heller ikke denne gangen. Rent, gode senger, fantastisk beliggenhet og hyggelige folk. Kommer til å bo her også neste gang jeg skal til Loen. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 46annikenj
Anmeldt 16. august 2020

Et vakkert sted med fantastisk natur Hytta hadde ok størrelse, men trenger til noe vedlikehold. Ventiler som er festet med gaffatape,gardinfalder som er limt,rekkverk trenger sårt til maling. Og grillen ute var heilt tragisk.Generelt vedlikehold trengs. Ellers et flott beliggende sted mrd fantastisk natur Anbefaler en tur til området

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Lakafant
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Området er upåklagelig og helt fantastisk! Vi kom uanmeldt 5 voksne med 3 telt, campingen var fullbooket, men sjefen(?) fikk ordnet en god plass til oss allikevel. Selv med for det meste styrtregn i de to døgnene vi overnattet i telt var opplevelsen kjempe fin. Anbefaler en sykkel tur langs det grønne fine vannet og se på fjellene og naturen generelt. Kort vei til Loen Skylift og zipline.

Takk, camillanL5309JM
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet 3 netter i telt og hadde en positiv opplevelse hos Sande Camping. God service, godt utvalg av varer i kiosken og rene fellesarealer. Absolutt et sted jeg anbefaler dersom man er ute etter overnatting i Loen.

Takk, marthenes