Nydelig utsikt

Spektakulært og nydelig. Kan kjøre helt frem til brearmen, bare kort spasertur fra parkering til... les mer

Anmeldt 14. august 2020
Skaar180
Kopervik, Norge
Flott tur

Anbefales. Ta med litt niste og nyt dagen. Kjør helt frem, ca 20min gåtur så er dere framme, flatt... les mer

Anmeldt 6. august 2020
stianv2013
Trondheim, Norge

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å kjøre inn til denne breen. Vi kjøret hele vegen inn og gjekk den korte stien til eit perfekt punkt for å sjå breen

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hakkin886
Anmeldt 22. juni 2020

For å komme hit må man kjøre langs Lovatnet, og det er en opplevelse i seg selv. Man kan kjøre nesten helt frem til breen, og det er mange fosser og elvestryk på vegen. Vi gikk ikke inn til selve breen, men det er et flott utsiktspunkt få minutter fra parkeringsplass

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bodil T
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Dette er Norge på sitt vakreste. En opplevelse å se. Vi kjørte med caravan på den smale veien langs fjorden til isbreen. Gikk de siste 400 m opp til isbreen. Her kan man og campe. Toaletter, vann og benker på stedet.

Dato for opplevelse: juni 2019
3  Takk, StardustStiggy
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Denne breen viser virkelig Norsk natur på sitt beste, utsikten og lyden er bare helt fantastisk! Magisk følelse!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Lene Jeanette T
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Det er en fin kjøretur langs Lovannet - der det kan være trangt å møte brede biler. Vær forberedt på å måtte rygge
Dessverre har «global warming» gjort at iskanten har trukket seg langt tilbake - men det er fortsatt en opplevelse i fint vær

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 995perhenrikg