Nydelig utsikt

Spektakulært og nydelig. Kan kjøre helt frem til brearmen, bare kort spasertur fra parkering til... les mer

Anmeldt 14. august 2020
Skaar180
Kopervik, Norge
Flott tur

Anbefales. Ta med litt niste og nyt dagen. Kjør helt frem, ca 20min gåtur så er dere framme, flatt... les mer

Anmeldt 6. august 2020
stianv2013
Trondheim, Norge

Anmeldt 4. juli 2021

En fin kjøretur opp til breen med flere fotostopp plasser underveis. Smale veier som kan skape litt rygging må man regne med. Tenker da på veien fra Loen til breen. Noen få minutters gange fra parkeringsplassen så er du fremme med breen. Skal man helt frem, så er det litt balansering over en steinrøys.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Kongenavmat
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Spektakulært og nydelig.
Kan kjøre helt frem til brearmen, bare kort spasertur fra parkering til brearmen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Skaar180
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Anbefales.
Ta med litt niste og nyt dagen.
Kjør helt frem, ca 20min gåtur så er dere framme, flatt og fint terreng.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, stianv2013
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok denne turen med småbarn, perfekt gang avstand. Men lite å se på, man ser litt av breen langt der borte. Men tar ikke turen flere ganger

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 340madelenj
Anmeldt 17. juli 2020

Bra med parkering og flott utsikt. Det var en kort gåtur fra parkeringsplassen men en litt kronglete vei inn fra Stryn hvor vi bodde. Du skal være flink til å kjøre bil der. Nå bar det samtidig ekstremt mye mennesker denne sommeren pga corona og norgesferi.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Bamsebenny