Via Ferrata i regnvær - en fantastisk opplevelse!

Vi var en spent gjeng på fire som aldri har klatrer tidligere. I flere dager hørte vi om "Hans" som... les mer

Anmeldt 27. august 2023
Henrik B
En flott opplevelse

En super opplevelse. Litt fysisk tungt men ikke i nærheten så tungt som jeg trodde det skulle... les mer

Anmeldt 22. juli 2023
Ruffen72
Moss, Norge

Anmeldt 29. august 2020

Instruktører som gjør deg utrygg ved å gå langt fremfor, mangel på informasjon osv.
Synd at det ble slik.

Takk, E6863ELvivianb
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Via Ferrata Loen er desidert på topplisten over turer jeg har hatt i fjellet, om ikke nr 1. Denne turen gir deg et adrenalin kick, mestringsfølelse og betaling med en enorm utsikt på toppen.

Vi var 2 personer som aldri har gått Via Ferrata før men, klatret endel inne og i klatreparker ute. Vi valgte gå uten guide og det gikk kjempe fint.
Vil anbefale guide om man ikke har klatreerfaring fra før, da det noen steder er mer krevende samtidig som det kan bli litt luftig.

Kommer definitivt tilbake neste år!

2  Takk, endrec2014
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Uorganisert begynnelse uten informasjon om kva utstyr me skulle ta, me berre plukka opp det me såg andre tok. Fekk god gjennomgang av guide Roar før me gjekk.
Måtte leige sko som var utslitte, fekk beskjed av sur mann at dei var gode nok. Det var hol i sålen og dei hadde ikkje mønster igjen. Eg kommenterte også då eg kom tilbake at desse skoene burde vore kasta, men ingen beklagelse eller god kundehandtering heller denne gongen.
Vår guide Roar gjorde ein kjempejobb med sin rolege og lune veremåte og forutenom sko og dårleg organisert begynnelse er dette ein tur verd å ta og me kjem heilt sikkert tilbake:)

1  Takk, jillgH4758FQ
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Min datter og ektemann gikk denne velkjente Via Ferrata turen i Stryn nå i August og sitter igjen med en god opplevelse. De var fornøyde med både guide, utstyr, forhold i løypa (både partiet man går og klatrer). Verdt hver krone!

1  Takk, MiaSki
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

En veldig fin opplevelse. Fikk utfordret høydeskrekken på denne turen, men gikk bedre en forventet!
Ha med masse vann, vi var 2 stk og drakk 4 L. Vi gikk den dagen det var 26 grader og sol så gikk fint å gå i t skjorte og shorts. Flinke guider som fortalte litt lokale historie. De forsvant litt etter henge bruen, men dette hadde vi fått beskjed om på forhånd så det gikk helt fint. Vi hadde ingen klatre erfaring, men det gikk fint. Var tungt og krevende, men en stor mestringsfølelse på toppen. Vi leide sko, det anbefales.

1  Takk, MarenOsterhus