Loen via feratta. Anbefales!!

Fy, for en helt fantastisk opplevelse. En kjempe fin tur fra start til slutt. Kjente godt på høyden... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Sara T
Anbefales!!

Hadde en fantastisk tur! Dette er for alle som er i nogenlunde god fysisk form (er selv dame på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
296bentem

Anmeldt 5. august 2021

Klatretur i fantastiske omgivelser, mulighet for å velge mer krevende ruter og hengebro gjør dette til en utrolig kul tur!

Dessverre oppleves informasjonen i forkant svært begrenset og omtrent ingen sikkerhetssjekk av utstyr. Vi gikk midt på dagen og ble stående leenge i kø helt til siste del. 2 guider i en gruppe på 18 stykker, og selv de deltakerne som ba om hjelp/guiding i noen partier, fikk ikke da guidene nesten ikke var å se, vi visste ikke engang om de var foran eller bak.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Apcus
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med nydelig vær (12.7.). Vi startet kl 10 og fikk en kjempefin gruppe (kombo av DJ, sykepleier, jurist/advokat, en med klatreerfaring, 2 tenåringer og meg selv) som fungerte godt sammen. Vår instruktør, Mikaela, var kjempeflink, grundig med sjekk av utstyret, flink med forklaringer og rolig opp hele fjellet. Superflink var hun!

Selve turen startet med en god spasertur som gav god puls. Selve klatringen var krevende men ikke så «skummel» som fryktet. For min del var turen over broen det verste. Uansett, kjente det godt i kroppen når man kom opp på toppen.

Flott tur - anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, johnnyd552
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur, men krevende.
Ble overrasket over at seler og sikkerhetsutstyr ikke ble sjekket eller sett om det var strammet godt nok, før vi begynte å klatre.
Det gjorde meg litt skeptisk til hvordan sikkerhet dem egentlig har der. Da dette var noe som ble sjekket grundige og ordentlig før klatring på via ferrata Synshorn.
Men at dem ikke gjør det på via ferrata Loen, får meg til å stusse litt.
Håper virkelig dem leser dette, så dem kan ta tak i dette.
Ellers veldig fin tur igjen.

Takk, rebhell99
Anmeldt 29. august 2020

Instruktører som gjør deg utrygg ved å gå langt fremfor, mangel på informasjon osv.
Synd at det ble slik.

Takk, E6863ELvivianb
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Via Ferrata Loen er desidert på topplisten over turer jeg har hatt i fjellet, om ikke nr 1. Denne turen gir deg et adrenalin kick, mestringsfølelse og betaling med en enorm utsikt på toppen.

Vi var 2 personer som aldri har gått Via Ferrata før men, klatret endel inne og i klatreparker ute. Vi valgte gå uten guide og det gikk kjempe fint.
Vil anbefale guide om man ikke har klatreerfaring fra før, da det noen steder er mer krevende samtidig som det kan bli litt luftig.

Kommer definitivt tilbake neste år!

2  Takk, endrec2014