“Billig kano utleie ! ”
Anmeldelse av Kjenndalstova AS

Kjenndalstova AS
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Loen
Beskrivelse: Velkomen til Kjenndalstova, ein restaurant i eit område omringa av overveldande natur med ei tilhøyrande dramatisk historie. Her kan du ete tradisjonsrik mat, oppleve natur og historie på guida båttur over Lovatnet, og overnatte på Hogrenning feriehytter, ein stad som gjev deg eit fantastisk utgangspunkt for opplevingar, attraksjonar og aktivitetar.
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi havnet her etter vi hadde sett på breen, bestemte oss for å stikke innom her. Det tenkte de fleste andre også, mye folk og lite bemanning stakkars. Men de ansatte holdt hodet over vann og var utrolig hyggelige. Vi fikk omsider leid en kano og en ro båt og fikk en fantastisk flott tur !

1  Takk, 340madelenj

Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en gjeng på 7 personer som spiste middag og dessert. Kakestykkene kostet 60-80 kroner og måltidene rundt 250 kr. Smakte godt men var overpriset. Det som trekker ned er at det jobbet en grådig litt eldre dame der med kort hår som ville ha betalt for hver eneste krone, fikk såvidt en sukkerbit gratis. Noe som er rart når vi brukte 2000 kroner der. Skuffende.

Takk, Bamsebenny
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig betjening. Særlig en mørkhåret Ung dame. Bisk og sur. Styr unna dette serveringsstedet selv om plassen i seg selv er flott. Det var ikke bare vi som opplevde betjeningens vrede. Har ikke opplevd maken.

2  Takk, kurtf693
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Etter besøk innover i dalen, smakte godt med vafler og kaffe. Prisen oversteg kvaliteten på både mat og service, men en liten historieundervisning var god. Flott plass.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Service og motakelse var elendig hos 2 av dei ansette. Sure og grinete, pluss att dei som sto i kiosken ikke kunne betjene på grunn av alder så da resulterte i lange køer. Maten den ble servert 1 time og 25 minutter etter den var bestilt. Dette resulterte da i haste spising før vi skulle ta båten tilbake til vakre sande.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, karlandreasm2017

Reisende som så på Kjenndalstova AS, så også på

Har du vært i Kjenndalstova AS? Del dine erfaringer!