“ELENDIG SERVICE”
Anmeldelse av Kjenndalstova AS

Kjenndalstova AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Loen
Beskrivelse: En restaurant i et område omringet av overveldende natur med ei tilhørende dramatisk historie. Her kan du nyte tradisjonsrik mat, oppleve natur og historie på guida båttur over Lovatnet, og overnatte på Hogrenning Gard & Overnatting som ligger midt i Lodalen og dermed gir deg et fantastisk utgangspunkt for opplevelser, attraksjoner og aktiviteter i hele Nordfjord.
Anmeldt 8. august 2021

For en vakker plass, idyllisk og nydelig!
Men skal du inn å kjøpe noe i cafeen, blir du møtt av de sureste menneskene jeg har møtt på, sure, ufyselige og så lite service innstilte, vi skulle kun ha en kaffi. Kommer aldri dit igjen og syns ikke de menneskene burde jobbet der, kanskje smile kurs eller service kurs til de?

Takk, Markus1223

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig norsk tradisjonsmat, både den stekte ørreten og sosakjøt med hjort var veldig gode! Omgivelsene er helt fantastiske: utsikt over den innerste enden av vakre Lovatnet, turkisblått av vannet fra Kjenndalsbreen. Bittelitt trekk for at en bare kan kjøpe vann (kortreist Olden på flaske), og at de ikke hadde sider fra Sogn. Men likevel anbefales Kjenndalstova på det varmeste, for maten er virkelig god!

Takk, GeirS948
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Koselig og idyllisk kafé. Topp beliggenhet, upåklagelig service og god kaffe!
Rent og pent- Rett og slett tipp topp!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Turfrokena
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Her kom vi etter en fantastisk båt tur, og gledet oss på deilig mat og drikke. Bestiller middag og dessert, men det får en bismak da vi blir møtt med null service. Personalet som jobber her er sure, lite imøtekommende, gjør ikke det vi spør pent om, og vi må vente i evigheter for den minste ting. Kan for eksempel nevne at kaffen nesten var kald før de kom med en engangsboks med fløte. Ikke en henvendelse vi kom med ble møtt med smil eller vennlighet. Rart de får lov å jobbe her, så sure og grinete de er hele gjengen. Og med liten vilje for å utføre kundeservice. Skal ikke legge igjen penger her igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, JessicaSun87
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Koselig kafeteria med nydelige hjemmelagde retter. Kakene var virkelig som hjemmelaga og smakte ekstra godt i de nydelige omgivelsene.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Skaar180

Reisende som så på Kjenndalstova AS, så også på

Har du vært i Kjenndalstova AS? Del dine erfaringer!