Bare nydelig

Fantastisk rute inn til Kjenndalsbreen. Kjør hele veien inn og gå siste rest til brearmen... les mer

Anmeldt 14. august 2020
Skaar180
Kopervik, Norge
Fantastisk utsikt

Anmeldt 17. juli 2020
Bamsebenny
Oslo, Norge

Anmeldt 17. juli 2020

Enestående sted med blått vann og store fjell, men trange veier inn. Vi var en gjeng som skulle inn å bade og se på kjenndalsbreen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Bamsebenny
Anmeldt 22. juni 2020

Å kjøre langs dette vannet er helt fantastisk. Så mye vakker natur, grønt vann, små setershus, og idylliske småsteder
Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bodil T
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Kjørte innover i flott vær og i nydelig landskap. Hadde Kjenndals-stova som mål for lunsj. Men fant stedet lukket og låst.... Desverre.... Skuffet, etter å ha betalt bompenger for tre biler femti meter fra snuplassen. På returen var vi innom en kafé som ikke åpnet før om tyve minutter. Men endelig en koselig kafé med litt gatekjøkken-preg over menyen. Vi bestilte elleve måltider og var spennt på om de klarte å levere.... Maten kom samlet og alle var fornøyd.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Mumiemamma
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Elsker dette vannet! Så fint og klart! Anbefaler alle å kjøre inn her. Er flere steder å overnatte..

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Grace_IsabellBR
Anmeldt 21. juli 2019

Veldig flott område med bademuligheter og fin base for flotte fjellturer (skåla anbefales for den tøffe). Men litt trist at det er umulig å finne et sted å oppholde seg/campe utenom campingplassene. Fin badeplass et stykke inn lans veien. Vi måtte forlate området da vi hadde planlagt å telte her, hvilket viste seg å være nesten umulig. Med fulle campingplasser måtte vi ta inn på hotell nede i Loen. Vann og fjell er utrolig flott

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Aslevatn