“God pizza”

Vurdert som nr. 879 av 1 102 Restauranter i Fuengirola
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 14. november 2018

Stedet har bra besøk og ligger sentralt. Hyggelige folk som jobber der og de kjenner deg igjen. God pizza som holder et greit nivå, ingen høydare, men et allright sted og stikke innom!!

Takk, travelmann3

Anmeldt 5. mars 2018

Først vil jeg påpeke at den Pizzeria Papa Luigi som min kone og jeg besøkte i kveld ligger på Paseo Maritimo i retning Los Boliches (øst for London Pub). Vi er veldig glade i skalldyrpizza, og vi ønsker derfor å prøve ulike steder som har dette tilbudet på menyen. Papa Luigi kom ikke godt ut i vår test. Servicen var meget god, lokalet var supert med en fantastisk utsikt, men pizzaen holdt ikke mål. Råstoffet (skalldyrene) bar preg av å være hentet fra fryseboksen eller hermetikkboksen, og da blir ikke resultatet godt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per-Arthur
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Ikke noe fancy, men helt greit. Pizza for en person. Litt lite på smak. Vi spiste 3
Stk på 4 personer - litt lite

Dato for besøk: juli 2017
Takk, morknudsen
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

God service og hyggelige kelnere. Maten er midt på treet. Dette er ikke stedet for de store Italienske opplevelser.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Laader
Anmeldt 8. oktober 2016

Pizzaen på Papa Luigi var faktisk veldig god, og den var billig også. Restauranten ligger midt på strandpromenaden i Fuengirola

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Terje J

Reisende som så på Pizzeria Papa Luigi, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Pizzeria Papa Luigi? Del dine erfaringer!