“Perfect beef place.”

Kjøkken: Argentinsk, Grill
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Dette er en flott restaurant. Fint sted. Veldig hyggelig sted med ute og inne bord. En av de beste biffene jeg har spist i Spania.
Dette anbefales hvis du ønsker biff.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Geiros68

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Vi spiste mixed grill og det var mer enn nok mat for to. Nydelig kjøtt som var perfekt tilberedt. Godt tilbehør og veldig hyggelig betjening. Maten kom veldig fort selvom restauranten hadde mange besøkende.
Lurt å bestille bord, dette er meget populært

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 45linaw
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på 5. Samtlige tok indrefilet med diverse tilbehør og sauser. Biffene var helt topp. Ca 5 cm høye og perfekt grillet både på utseende og smak. Har spist ekstremt mye biff rundt om på feriesteder/ turistplasser, men denne må sies å være i toppklasse på kvalitet. Innsyn til kjøkken, hyggelig atmosfære og rene og pene toaletter. Anbefales virkelig dersom du ønsker en real biff. Savner egen skriftlig barnemeny og ikke bare muntlig info om hva som tilbys. Greit utvalg av kjente spanske viner, spesielt Rioja.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, fluanel
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, behagelig atmosfære, meget hyggelige kelnere som fulgte opp hele tiden uten å være påtrengende. En restaurant vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Pajnor
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestillt og var jo superheldige som tilfeldig fikk et bord.
Servitørene var dyktige og hyggelige. De kom stadig bort for å høre om alt var bra om vi manglet noe, uten å være påtrengende. Maten kom relativt raskt og smakte bare utrolig godt, kanskje bedre t-bone steak jeg har smakt..

Vel verdt et besøk, men husk å bestille bord - det gjør jeg neste gang

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 888espenj

Reisende som så på Poncho's, så også på

Fuengirola, Costa del Sol
Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Poncho's? Del dine erfaringer!