“Hyggelig mottakelse og god indisk mat!”
Anmeldelse av Namaste Fusion

Namaste Fusion
Få mat levert
Vurdert som nr. 7 av 1 100 Restauranter i Fuengirola
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte stedet av mange på grunn av gode omtaler på TripAdvisor. Nydelig brød med 3 forskjellige sauser før maten .
Profesjonell og hyggelig kelner som ga gode råd da vi spurte.
Hovedrett lam og kylling med ris og nanbrød var velsmakende og riktig krydret.
Vi var meget fornøyde med valg av restaurant til siste kvelden og anbefaler stedet til andre som liker indisk mat. I tillegg var det normalt, dvs middels prisnivå. Bra sted ! Lykke til!

2  Takk, 386dagnyh

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Ble tatt i mot av serviceinnstilte personer.
Maten var fantastisk god. Vi spiste Tandoori Mix grill. Det var nydelig. Jeg elsket myntesausen deres, sikkert den eneste som spiste myntesaus med teskje
Anbefaler stedet på det sterkeste.
Alba og Melina gjorde en god jobb med så god service og mat

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Annlaug A
Anmeldt 11. juni 2018

Veldig god service av Alba og herlig mat. Veldig høflig og imøtekommende betjening og vi kommer gjerne igjen

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Janicke S
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Tradisjonell indisk mat og også internasjonal. Vi var 4 venner som spiste sterk indiskmat, ordinær indisk mat og entrecôte. Alt perfekt. Vinen var så god at jeg kjøpte med en flaske hjem til Norge. Rene toalettfasiliteter. Veldig hyggelig betjening. Dette er et sted som forsvarer mange stjerner.

Dato for besøk: november 2017
Takk, eriksR3055MR
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

God service og herlig mat. Indisk på sitt beste. Ligger koselig til i en bakgate av strandpromenaden. Herlig atmosfære.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Laader

Reisende som så på Namaste Fusion, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Namaste Fusion? Del dine erfaringer!