“God mat”
Anmeldelse av All Andalus

All Andalus
Vurdert som nr. 24 av 1 100 Restauranter i Fuengirola
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Autentisk spansk tapas. God lokallkjennskap. Spansk stolthet. Mange gode tapasretter. Ekstremt god iberisk skinke!!! Vi
kommer gjerne igjen.

Takk, BBj3810
bertranm5, Propietario på All Andalus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

It is a pleasure to read this opinion of our clients, and it was a pleasure to assist you in All Andalus.
Thank You so much for this review.
Ser you soon in All Andalus.
Greetings

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fant dette stedet etter anbefaling på Tripadvisor.Deilig og flott tilberedt andalusiske retter og gode vinanbefalinger.Enkelt og smakfullt.Anbefales på det varmeste.

Takk, tsko15
bertranm5, Propietario på All Andalus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Thank You so much for your review, i wait ti see You soon in All Andalus.. greetings

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter å ha sjekket anmeldelser på TripAdvisor, og ble absolutt ikke skuffet! Vi bestilte litt forskjellige retter etter anbefaling fra eier/kokk/servitør og endte opp med fantastiske skinker, oster og pølser. Innehaver kom med vinanbefaling basert på rettene og vi er glade vi bestilte etter tips fra han. Dette er et sted å sjekke ut!

Dato for besøk: august 2018
Takk, g_rilb2016
bertran m, Propietario på All Andalus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Thank You so much for your review!
Im wait to see You soon in All Andalus.
Best regards

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat med ypperlige viner. Verten tok virkelig godt vare på sine gjester og ga en historie om de ulike rettene!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 688unnia
bertran m, Propietario på All Andalus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Thank you so much for your opinion,

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Vi fant dette stedet helt tilfeldig da vi lette etter en restaurant utenom restaurantgaten og turistfellene. Fantastisk deilig mat og perfekt vinvalg til hver av rettene. Dette er en liten perle drevet av en fantastisk chef. Pølse, ost og skinken var helt utrolig og den tørkede tunfiskfilleten smakte nydelig. Hjemmesnekrede møbler, og servering av kokken selv ga god og personlig stemning. De

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ellencathrinea

Thnk you so much for your opinion.

Reisende som så på All Andalus, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i All Andalus? Del dine erfaringer!