Ta en titt

Anmeldt 5. april 2018
Tobben1969
Dale, Norge
Les alle 1 355 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Fuengirola
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Dette slottet ligger på en høyde i enden av Fuengirola. Hit kan man ta spaserturen om morgenen for å få med seg soloppgangen i havet og tenke på hva som gjennom tidene har foregått der. Gjennom året er det en rekke konserter og arrangemanger der. Verdt et besøk når man er i fuengirola

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, sv-esime
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Slottet var dessverre stengt da vi besøkte det, men vi gikk opp for å se på utsikten som var absolutt verdt det. Man får se utover havet og store deler av Fuengirola.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, mariawtravels
Anmeldt 19. juni 2018

Castel of Sohail ligger sentralt til i Fuengirola. Dette er en gammelt forsvars festning i god stand. Jeg hadde en svært dårlig opplevelse her. Når jeg vandret på en av de avsides liggende stier, ble jeg påsprøytet "fugleskitt" og ble i rengjørings prosessen fra stjålet kr 3000.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ingjald E
Anmeldt 5. april 2018

Det var dessverre stengt inn da vi var der, men fikk bruke parkområdet rundt. Pent og velstelt. Skal tilbake en sommer når det er åpent.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Tobben1969
Anmeldt 22. januar 2018

Hver gang vi kommer til Fuengirola er det "et must" å gå opp til Sohail. Utsikten imponerer mer enn selve borgen, men helhetsinntrykket gir en solid opplevelse samtidig som selve turen gir god mosjon. Ta gjerne med en flaske vann dersom du tar turen utenfor høysesong. Det ikke kiosksalg ved borgen vinterstid

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Per-Arthur