Trip.com
eDreams
travelup.com
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Hotellet bærer preg av å være noen år, men rent og ryddig.

Rommene er helt greie, men noe fuktig. Er aircondition men ikke mulig å stille inn grader, kun av og på. Badet er bra, eneste å påpeke er at det ikke er dokost.

Det er kun 4 stikkontakter på rommet, disse er plassert bak TV og 3 blir brukt til TV,tlf og kjøleskap. Dette var noe tungvint. Hotellet tilbyr Wi-Fi mot 20 euro for en uke, men kun en kan bruke det av gangen. Burde oppgradere til gratis WiFi.

Det er noe lytt mellom rommene og ut i gangen, men ikke noe som har vært plagsomt. Rommet vårt vender ut i en bakgate så lite støy.

Bassenget er greit og tilbringe dagen ved. Noe dumt at det er litt få solsenger så når folk legger håndklær der når det åpner, men ikke er der, blir det fort fullt og personalet gjør ikke noe med det til tross for at dette ikke er lov.

Frokost buffen bærer preg av at ting skal masseproduseres. Her kunne de gjort mer flid med maten for å gjøre det mer appetittelig. Av grønt får du kun tomat. Positivt er at det er oppskåret fersk frukt vær dag.

I alt et helt greit hotell til en ok pris. Ligger fint plassert rett ved strandpromenaden. Og nært Mangen gode restauranter.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Anja A
Carmen S, Online Channel Manager på Hotel Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

We value the feedback that you give us about the hotel, it's very important for us know the experience of our guests with your prospect, as it helps us to improve the quality of our services and thereby improve the satisfaciton of our guests.

Thanks agian for the time you took to write about your holidays.

Kind Regards,

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min bodde her 9 netter nå i juli 2018. Vi er stort sett fornøyd med oppholdet.

Hotellet er perfekt for de som ønsker å bo nærme både stranden og sentrum. Det tar ca 3 min å gå til stranden, og hotellet har også et forholdsvis stort bassengområde.

Det er også kort vei til restauranter og shopping.

Frokosten var veldig bra! De hadde mye godt utvalg av både brød, frokostblandinger, frukt, pålegg, kaker, egg, bacon osv. De har også en egen kokk som lager omelett om ønskelig.

Hotellet fremsto som rent. Nye håndklær på badet hver dag. Og sengene ble redd opp hver dag. Vi synes også sengene var gode til tross for ganske faste madrasser.

Hotellet ligger imidlertid rett ved en bargate med nattklubber som holder åpent hele natten. Du må derfor belage deg på til tider mye bråk om natten, spesielt i helgene. Dette var utrolig irriterende..

Det er også veldig lytt mellom rommene og ut til gangen. Du kan høre det meste som blir sagt av de som går forbi.

Videre bærer hotellet preg av å være gammelt og ikke spesielt moderne.

Uansett, alt i alt en bra opplevelse. Men kan være lurt å ta med seg ørepropper til de mest bråkete nettene.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, KarolineL91
Carmen S, Online Channel Manager på Hotel Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Thanks agian for the time you took to write about your holidays.

Kind Regards,

Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Leser mye klager fra folk, men store rom, hyggelig betjening og skikkelig service i resepsjonen!! beliggenhet ingen ting å klage på, frokost er bra senger helt greit kommer gjerne tilbake

1  Takk, Tom Adrian S
Anmeldt 5. april 2018

Et gammelt og utslitt hotell som kanskje var et 4-stjernes hotell for 20 år siden, men det strekker seg vel ikke mer enn til et 3-stjerners i dag. Trenger absolutt en oppussing, men det fungerer helt greit. Rommet var helt OK, men få stikkontakter og svært lytt, både fra utsiden og til naborommet.
Frokosten var bra og hadde et godt utvalg. Middagsbuffeten var derimot skikkelig dårlig, og maten var generelt smakløs. Bassengområdet kunne vært bra, men er utslitt. Wifi koster en del utenom, og til og med safen på rommet koster penger for å bruke.
Ville ikke bodd her igjen.

1  Takk, ninahelle
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Helt ok hotell for et lite opphold.

Vi bodde på hotellet i 4 dager. Rommene var greie i størrelse og renholdet var bra. Kjøleskapet kunne vært større.

Det står at rommene er lydisolerte, men jeg opplevde noe støy fra naborommene og spesielt barene utenfor. (Da vi hadde utsikt mot havet/pyr hotell/barene). Jeg fikk likevel sove, men opplevde at jeg enkelte netter våknet av støyet utenfor på de dagene det var masse folk i barene.

Hotellet bærer litt preg av å være gammelt/slitt. Korridorene er triste.
Bassengområdet er kjipt. Vet ikke om parasollene kommer opp i sommersesongen, men vi ble møtt av et stort slitt murområde med påler som stakk opp rundt omkring (der det egentlig skulle være parasoller). Bassenget er ikke oppvarmet og ser utrolig kjipt ut.

Frokostsalen var derimot fin, ryddig og rent. Et stor utvalg med frokost. Juicen fra juicemaskinene smakte mer som sterk saft.

Ellers var det et fint kort opphold på dette hotellet. Vennlig personal, fin frokost og rene rom.

Takk, sandrak389