“Skuffende”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trist med så dårlig service når maten er så god. Man ser tydelig at her er det alt for lite folk på jobb i serveringen. Og det skjer gang på gang, så her er det tydelig at de bryr seg mer om å spare penger enn å bruke for å gjøre gjesten fornøyd. Dermed også få gjesten til å legge igjen mer penger pr hode. Her taper de gjester å penger hvert eneste minutt.

Takk, SiljeMarieEdle

Anmeldt 18. august 2019

Her leverer de utsøkt mat og har en rikholdig vinliste, dog er alt litt dyrere pga lokaliteten, og fler av personalet burde kanskje ikke jobbet i serviceyrker.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 197nor
Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Upåklagelig mat. Nydelige retter og smaker. Servicen fra kelnere var derimot elendig. Travel kveld i lokalet, men de glemte å komme med feks drikke og mat når vi spurte etter påfyll. Flere av kelnerene kunne og forstod heller ikke engelsk. God mat, men vi sitter dessverre ikke igjen med en god opplevelse her.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, anjahc
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi er overrasket over at dette stedet er så lavt rangert. De har strålende mat og ligger fantastisk til på torget ikke langt fra kirken i sentrum. Deres utfordring er at sjelen er litt borte nå midt i sesongen: Det blir litt mye fabrikk og for mye tapasmat på bordet for raskt. Men vi koste oss.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bjornhaugan
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god cava sangria! Mye god mat også. Litt treg service, selv om det ikke er mye folk. Er åpent dør-lokale, så kan bli litt kjølig. Veldig fint sted, rent! Anbefales spesielt pga cava sangriaen, og fordi maten er helt grei.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, dore l

Reisende som så på Picoteo, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Picoteo? Del dine erfaringer!