Besparingsvarsel! 16 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 16 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 167 per natt.

• Svømmebasseng
Las Rampas(Fuengirola)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Florida Spa(Fuengirola)
Official Site
  • Svømmebasseng
Apartamentos NuriaSol(Fuengirola)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Hotel Yaramar(Fuengirola)
  • Svømmebasseng
Stella Maris Apartamentos(Fuengirola)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 139 per natt.

Anmeldt 14. oktober 2015

Bodde på dette hotellet i åtte dager 5. Okt til 13 Okt) og det var utmerket. Hotellet hadde svært god overnatting og maten var god. Personalet var enormt hjelpsomme, ingenting var for mye arbeid for dem. En stor takk til alle,
alt i alt et meget profesjonelt hotel.

Takk, Malcolm L
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 3. oktober 2015

Resepsjonsområdet alltid bemannet med veldige hjelpsomme og vennlige folk. Rommet var bra, håndklær skiftet hver dag, og rommet rengjort. Rengjøringspersonalet var veldig høflige og stille.
Buffet frokost svært god verdi for pengene, vi hadde bestilt som B&B og ble ikke skuffet. Gjestene generelt eldre aldersgruppe. Bassengområdet er smått og selv om antallet av solsenger var begrenset var det alltid nok. Basseng og sengene rengjøres hver dag før kl. 10.30 når bassenget åpnet. Ville ikke passe for unge familier som forventer masse in-house underholdning, men det er tross alt bare en kort spasertur til stranden.

1  Takk, Cuckooland15
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.ie. Vis original
Anmeldt 28. september 2015 via mobile enheter

Flott hotell i Torreblanca område i Fuengirola, rommene veldig romslige med god størrelse på bad og alt var svært rent. Maten variert og alltid noe godt å spise. Personalet var hyggelig vi hadde virkelig godt vær og en flott ferie. Vil anbefale både hotellet og området.

2  Takk, Dianne W
Anmeldt 20. september 2015

Rommene rengjøres hver dag og håndklær skiftet hvis du hvis du ønsker det. Inventar og innredning i rommet mitt i veldig god stand. Rommet (et dobbeltrom) var veldig romslig. Bassenget så ok ut og ble rengjort hver dag. Støynivået var gjennomsnittlig for et hotell i denne størrelsen. Jeg ble ikke forstyrret av dører om natten. Det var underholdning i baren noen kvelder inkludert en gruppe gitarspillere, en fyr med keyboard og en gruppe med flamencodansere. Jeg bare så den siste forestillingen hvor de hadde et fantastisk utvalg av kostymer og hadde noen gjester opp på scenen for å bli med på slutten. Det er ikke et sted med støyende diskotek. Frokosten var ikke noe spesielt men det var et godt utvalg. Min venn og jeg var ikke like glad for bakgrunnsmusikken i restauranten, men det er en personlige sak (vi ikke liker Celine Dion så mye!). Jeg er ikke sikker på om jeg ville anbefale kveldsmåltidet her (det er en varm buffet) når det finnes godt utvalg av restauranter i nærheten, men det var nyttig når vi kom tilbake fra en lang dag med sightseeing.

Takk, Burton_womble
Anmeldt 15. september 2015

Vi tilbrakte syv dager på dette hotellet i slutten av mai og syntes ansatte var eksemplariske med standarder og service av ypperste klasse. Fra vi ankom til det øyeblikket vi dro vi ble behandlet med den ytterste høflighet, profesjonalitet og fokus på detaljer. Vi anbefaler dette på det sterkeste veldrevevne, sentralt beliggende hotell for et svært hyggelig opphold.
Beste ønsker fra Ann og Tony rom 803

1  Takk, AnnTonyWaterford
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original