“Koselig sted med spennende småretter”
Anmeldelse av Sol y Mar Cafe

Sol y Mar Cafe
Vurdert som nr. 94 av 1 168 Restauranter i Fuengirola
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2018

Stamplassen min i Fuengirola under vinteroppholdet. Glimrende plassering på strandpromenaden like nedenfor det ultimate sentrum. God og spennende meny med mange småretter dersom man bare er litt sulten. Dyktige servitører. Dersom man kun er tørst og vil ha et glass, følger det med en liten men god paellatapas "på huset".Happy hour på dagtid. Stengt på mandager.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Per-Arthur

Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Supert sted. Bra mat og bra service. Gode og populære drinker. De ansatte passer godt på meg. Min stamplass i Fuengirola.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Reistilmars
Anmeldt 24. juli 2016

Lang ventetid. Vi fikk et bord inne, mens vi ventet på at det skulle bli ledig ute. Servitørene var stresset og brukte veldig lang tid. Bord ute fikk vi aldri heller. Men er du først innom bør du prøve jordbær mojito, den var knall god!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Linn K
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Fint sted med bra service. God mat. Ble positivt overrasket en dag vi spiste lunsj her. Så for meg gatekjøkken mat. Men tok feil. Fikk tapas. Veldig bra mat. Særlig mimiburgerne var populær.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Reistilmars
Anmeldt 30. mai 2016 via mobile enheter

Spiste lunsj her hver dag! Burger, pizza, bolognese og carbonara! Alt var delicious, fantastisk service. Forrett og dessert på huset to ganger

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Vegard O

Reisende som så på Sol y Mar Cafe, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Sol y Mar Cafe? Del dine erfaringer!