Lol.travel
StayForLong
FindHotel
Anmeldt 17. september 2018

Hadde 14 herlige dager på dette hotellet. Bodde på rom 913 og var svært fornøyde med å bo høyt oppe. Rommet var stort med delvis havutsikt og mot fjellene. Gode senger (kanskje litt harde). Lite minikjøkken med kjøleskap som fungerte greit.Vi hadde frokost inkludert og var svært fornøyde med utvalget. Delikat og nyoppusset frokostrom. Alt, i alt, et fint hotell som ligger midt i "smørøyet". De ansatte var høflige og greie.Til slutt: Svært bra renhold av rommet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, haakon1945
Anmeldt 16. august 2018

Vi leide toppleilighet med eget svømmebasseng på taket i en uke. Terrassen og svømmebassenget var så fullt av fuglemøkk til og med knuste fugleegg - men det ble aldri vasket eller renset mens vi var der. Dusjen det oppe var dessuten totat knust og ødelagt.
Rommet var nedslitt og skitent - når vi gikk barbent der inne var vi helt brun under bena - superekkelt måte gå med badesko. Rommet var så lytt både fra gata, gangen og rommet ved siden av - kunne nesten ikke tro det var vegger imellom. Svømmebassenget nede var også fullt av fuglemøkk - selv om flere gjester gjorde betjeningen oppmerksom på det ble det ikke fjernet den uka. Sengene var kjempeharde, men sengetøyet var bra. Beliggenheten og utsikten fra rommet er det eneste positive med dette stedet. Så dersom det finnes et eneste annet hotell ledig i Fungerola - velg det i stedet for PYR.

Romtips: Velg ikke dette hotellet i det hele tatt
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Vivian Theres H
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Vi har nå bodd her på hotellet i to uker og er ganske fornøyd.
Det er litt slitt, men beliggenheten er helt topp. Vi bodde i niende etasje med balkong ut mot bassenget. Renhold er helt fint, men rommet er ganske slitt. Det er kjøleskap og kokemuligheter.
Hadde en del problemer med flushingen på toalettet, men de kom til slutt å ordnet det.
Sengene var helt forferdelige Wi fi var dårlig
Men alt i alt har det vært to fine uker☀️☀️

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ToveZDalland
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to par som var her for første gang, hotellet ligger veldig sentralt. Det er gangavstand til byens to flotte strender. Rommene er litt slitt, men det var rent og pent. Dette er ett rimelig Hotel 3 stjernes. Vi spiste kun frokost en gang, maten var helt OK. Det er kokemuligheter på rommet, det er kjøleskap også. Vi budde i 5 etasje,med utsikt til basseng og havet. Det er mange spisemuligheter rett rundt hotellet. Vis dere er ute etter et rimeligt og bra beliggenhet på hotellet, da anbefaler jeg dette.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, johnnyvelde
Anmeldt 7. juli 2017

Anbefales, reiste dit i juli 2014. Meget god beliggenhet, 2 minutter og du er på stranden. Mange klesbutikker, matbutikker og restauranter i nærheten. Vi lå mest ved bassenget, da det var roligere der enn på stranden. Lite støy. Rommet er helt ok+, fargene er kanskje ikke så pene, men god plass på rommet og balkongen. Minikjøkken, kjøleskap og safe. Ikke dyrt å reise med taxi fra flyplassen i Malaga. Reiser gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, nitus179