Gøy!

Supert for familier. Alle dyrene var lett tilgjengelig og det meste lå i skyggen. Fin lekepark og... les mer

Anmeldt 8. juli 2023
lisan988
Harstad, Norge
Bioparc

Veldig godt laget med mange fine dyr og fisker. Kanskje litt dyrt hvist en familie med flere barn... les mer

Anmeldt 22. april 2023
236bentej
Norway
Les alle 5 392 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Fuengirola
fra kr 407,19
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

En forholdsvis liten men intim dyrepark. Her er det litt for både store og små, og våre ungdommer syntes parken var vært et besøk. Anbefales 😀

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, sv-esime
Bioparc F, Director de Relaciones con Clientes på Bioparc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Thank you for your comments! We like to know you enjoyed your visit 😊

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

En artig dyrepark for barn. Meget stilig utsmykning av parken. En liten park, men vi har vært der 2 ganger, og har fått valuta for pengen. Ihvertfall når vi ser hvor mye barna har kost seg. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, P7774BWrobertw
Bioparc F, Director de Relaciones con Clientes på Bioparc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Thank you for your comments Robert! We like to know you enjoyed your visit 😊

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Veldig fin park! Gjennomført Og skikkelig. Rent og virket som dyrene hadde god plass og var godt ivaretatt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Anja A
Bioparc F, Director de Relaciones con Clientes på Bioparc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Thank you for your comments Anja! We like to know you enjoyed your visit 😊

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært i mange dyreparker, og denne var definitivt av de bedre. Parken er liten, men vellaget, og dyrene ser ut til å ha det bra. Parken er overraskende sval, og man bruker ca 3 timer på å se alt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kaifrode
Bioparc F, Director de Relaciones con Clientes på Bioparc, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Takk! 😊

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi ankom parken med 4 barn. 2,4,10 og 11 år. Liten men koselig park. Vi kom tidlig om morningen , da var det ikke så varmt å dyrene var våkne og ble matet. Man kommer utrolig nerme på dyrene i denne parken! Ungene storkoste seg. Vi har vert her to ganger. Sist gang kom vi senere å dyrene var ikke så engasjerte eller synlige.maten var så som så. Kjekk lekeplass. Parkering rett ved parken som ligger forundrende nok midt i bygate.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, stinik2016

Thank you for your comments 😊