“Supergod mat”

Asian Fusion Bing Thai Restaurant
Få mat levert
Vurdert som nr. 61 av 998 Restauranter i Fuengirola
Anmeldt 11. juli 2020

Veldig fornøyd med maten her, både til barn og voksne. God service og rene omgivelser. Prisene er også rimelige.

Takk, Jea83

Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Blid og hyggelig eier og hyggelig personale. Ikke verdens mest spennende meny, men maten er god! Kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, MetteN628
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Flott og velsmakende opplevelse. Prisene er ok, og følelsen av mye mat for pengene. Vi var godt fornøyd alle sammen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, intspl
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat og utrolig god service! Spiser gjerne her igjen! Språk var ikke noe problem, veldig hyggelige, fikk maten ganske fort. Veldig fornøyd!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 595tirils
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

God mat til en rimelig penge! Alle ble Mette og fornøyde. Hyggelig personale, fint lokale. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 57geirh

Reisende som så på Asian Fusion Bing Thai Restaurant, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Asian Fusion Bing Thai Restaurant? Del dine erfaringer!