“Middag.”

Vurdert som nr. 17 av 1 168 Restauranter i Fuengirola
Kjøkken: Svensk, Internasjonalt
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig familie restaurant.
God mat med hyggelige og oppservante kelnere.
Vi spiste reker å carpaccio til forrett som var utrolig bra. Middagen var også bra. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jan K

Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger over flere år. Bedre mat og service skal en lete lenge etter. Vi er veldig fornøyd med sjømat suppen, fisk og kjøtt til middag. Ungene spiste kylling nuggets, kjøtt og bolognese. Alle spiste opp alt.
Fikk servert 2 cocktails etterpå og betalte bare for 1.
Anbefales på det sterkeste.
Eneste minus er at en må vente lenge på maten, men det er verdt ventetiden.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kjetil T
Anmeldt 29. april 2018

Spennede og deilige tapasretter. God service. Kommer gjerne igjen enda en gang for nye matopplevelser og smaker

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, CatoW7
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Vi følte ikke at vi ble praiet da vi stod utenfor og så på menyen. Kelneren var mild i sin tilnærming og forklarte vennlig.

Vi valgte å dele 3 tapasretter og alle tre var unike og uventede. De var svært gode.

Atmosfæren var rolig, lokalet var kult. Servicen var ypperlig!

Her kommer jeg nok tilbake!

Dato for besøk: april 2018
Takk, arjaneinbu
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Det var god mat på resturanten. God Pizza og god vin ifølge mormoren min. Kjempegod tapaz. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 753sanders

Reisende som så på Restaurante Moncayo 35, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante Moncayo 35? Del dine erfaringer!