“Dinner ”

Restaurante Moncayo 35
Vurdert som nr. 19 av 1 154 Restauranter i Fuengirola
Kjøkken: Svensk, Internasjonalt
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Enormt god mat med flere glutenfrie alternativer. Tommel opp! En kanon fine pasta restaurant midt i fuengirola sentrum med god service

Takk, Tone B

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig familie restaurant.
God mat med hyggelige og oppservante kelnere.
Vi spiste reker å carpaccio til forrett som var utrolig bra. Middagen var også bra. Kommer gjerne igjen.

Takk, Jan K
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger over flere år. Bedre mat og service skal en lete lenge etter. Vi er veldig fornøyd med sjømat suppen, fisk og kjøtt til middag. Ungene spiste kylling nuggets, kjøtt og bolognese. Alle spiste opp alt.
Fikk servert 2 cocktails etterpå og betalte bare for 1.
Anbefales på det sterkeste.
Eneste minus er at en må vente lenge på maten, men det er verdt ventetiden.

Takk, Kjetil T
Anmeldt 29. april 2018

Spennede og deilige tapasretter. God service. Kommer gjerne igjen enda en gang for nye matopplevelser og smaker

1  Takk, CatoW7
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Vi følte ikke at vi ble praiet da vi stod utenfor og så på menyen. Kelneren var mild i sin tilnærming og forklarte vennlig.

Vi valgte å dele 3 tapasretter og alle tre var unike og uventede. De var svært gode.

Atmosfæren var rolig, lokalet var kult. Servicen var ypperlig!

Her kommer jeg nok tilbake!

Takk, Arjan E

Reisende som så på Restaurante Moncayo 35, så også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante Moncayo 35? Del dine erfaringer!