“Må oppleves! ”

Pizzeria Ciao Italia
Vurdert som nr. 38 av 1 102 Restauranter i Fuengirola
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Ingen over og ingen ved siden av! Så bra pizza og innehaveren gjør så du bare må smile. Herlig!
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, panthe13

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lyst på pizza til lunsj og fant dette stedet på trip advisor! Veldig hyggelige verter som serverte veldig gode pizzaer! Som å være i en lokal landsby i Italia. Perfekt italiensk erfaring

Takk, HansS235
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Kan anbefales.
God pizza og plenty med ost.
Mye gode smaker og mange varianter.
Effektiv og hyggelig betjening.
Kommer gjerne tilbake

Takk, 636TomL
Anmeldt 23. mars 2018

Vi er generelt sett ikke så overbegeistret for pizza, men den skalldyrpizzaen som serveres på denne restauranten er så i særklasse god at vi må innrømme at pizza kan være fantastisk dersom den tilberedes av en superkokk. Vårt besøk der i går vil aldri gå i glemmeboka. Fantastisk service og fantastisk mat til en hyggelig pris !

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per-Arthur
Anmeldt 12. februar 2018

Vi var to vennepar som for noen dager siden spiste pizza på Ciao Italia. Servicen var utrolig bra, og skalldyrpizzaen var den beste pizzaen jeg noensinne har spist. Mens vi ventet på pizzaen fikk vi servert en virkelig lekker forrett "on the house". Sjefen sjøl overvåket måltidet og sørget for at alt ble perfekt. Et kongemåltid til en meget fornuftig pris. Restauranten har fått seg fire nye gjester som kommer til å spise der ved enhver passende anledning.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Per-Arthur

Reisende som så på Pizzeria Ciao Italia, så også på

Fuengirola, Costa del Sol
Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i Pizzeria Ciao Italia? Del dine erfaringer!