“Dårlig start på dagen ”

Vurdert som nr. 246 av 358 Restauranter i Nerja
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dårlig opplevelse å spise på denne restauranten. En i følget fikk servert appelsinjuice med et svart hår i glasset, fikk en ny hvor glasset da var halvfullt. 2 av 3 fikk ikke den frokosten de hadde bestilt. Vi sa ifra at det var feil mat og kelneren startet med å spørre hva vi hadde sagt da vi bestilte, flere ganger, for så å skylde på kollegaen sin. Spiste maten selv om det ikke var det som ble bestilt og betalte full pris for hele måltidet. Fikk heller ikke en kaffe som ble bestilt til frokosten. Også verdt å nevne at kelneren ikke var opptatt av å holde avstand, klemte bekjente som kom innom og tok munnbind av og på mange ganger. Opplevde også at kelneren ble irritert da vi spurte om menyen, vi hadde ikke skjønt at den var tilgjengelig gjennom en QR-kode på bordet. Anbefaler en tur innom Good Stuff for en helt annen opplevelse!

Takk, annaeda

Anmeldt 20. oktober 2019

Her hadde de stort utvalg av frokoster. Vi valgte Amerikansk frokost til hyggelig pris.. kaffe og jukse inngikk. God omhyggelig service

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ivartina
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

To dager på rad, og begge dager glemte de, eller overså de, deler av bestillingen. Vi bestilte desserter og kaffe, og kvalitet og smak er bra, men det går ikke an at to av gjestene fortsatt ikke har fått servering når resten er ferdig. På spørsmål om når de tenkte å servere de to siste ble de irriterte og skyldte på hverandre. Makan.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, kjerstitt
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Grei beliggenhet. Var der 4 ganger. God service, relativ kjapt levert etter bestilling av mat. Veldig greit om en har små barn. Travel men hyggelig betjening. Prisene er vel gjennomsnittlig, maten var upåklagelig. Standard restaurant mat. Entrecotè'en kunne nok vært bedre. Alt i alt en bra plass.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, R8651EKjana
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Restauranten er plassert midt på det mest populære torget i Nerja, men har ikkje beste maten av den grunn. Det er mykje typisk turistmat på menyen; pizza, kylling og biff entrecôte /filet med saus og ei klype oppvarmede frossengrønnsaker. Maten er god, men ikkje meir enn det. Mange alternativer på dessert menyen, vi likte brownies spesielt godt. Det er også stort utvalg på drinkene, men hvor gode disse er kan diskuteres, vår daiquiri var hovedsaklig knust is med jordbærsaus. Fint sted for å sitte og nyte en øl mens man ser på folkelivet.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, silkna

Reisende som så på Restaurant Marissal by Dorobe Hotels, så også på

Nerja, Costa del Sol

Har du vært i Restaurant Marissal by Dorobe Hotels? Del dine erfaringer!