“Populær restaurant.”
Anmeldelse av Restaurante Pacomari

Restaurante Pacomari
Vurdert som nr. 165 av 356 Restauranter i Nerja
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Vakker utsikt, Spesielle anledninger, Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Forretningsmøter, Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

En populær restaurant med tydelig masse besøkende. Vi var der et par ganger, forsøkte 3 retters meny til en rimelig pris, og a la carte. Prøvde både fisk og kjøtt, alt var o.k., men ikke over middels. Kokte grønnsaksblanding var standar til det meste. God husets vin, både rød og hvit. Mye mat til bra pris, men ingen overraskelser og ganske ordinært, men hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, A2S6E

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Helt grei plass, men burde nok vært mer oppmerksom på sine gjester.
Ok mat og vin, rent og ryddig.
Hyggelig hage.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

I dag skulle jeg spise lunsj i Nerja sentrum og gikk til en av mine favoritter: La Braseria. Dessverre hadde de bare A la carte, men en av eierne fulgte meg til en annen restaurent, bare 50 m unna, som han også er "involvert i": Restaurante Pacomari. Den hadde blant annet dagens treretter til €9,50 og en oppgradert treretters til €16. Jeg valgte den siste og bestilte en Pil-Pil Praws in garlic, Leg of Lam og Creme brulee til dessert. Alle tre smakte fortreffelig. Eneste problem; jeg ble litt for mett

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, 777arnes
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Snu, og gå et annet sted. Her roter de med det meste og glemmer gjerne at du er der. Maten er helt ok, men de glemmer mye og ingenting kommer samtidig til bordet.

Dato for besøk: september 2017
Takk, TorS4
Anmeldt 24. mars 2016

Vi bestilte en 3 - retters middag her med paella som hovedrett. Vi var kjempefornøyde. God salat, nydelig paella og creme brulee til dessert. Velsmakende. Alt til 17 €. Vi var kjempefornøyde. God service og et hyggelig sted med masse folk. Fikk anbefalt stedet av hotellet vårt.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Ann-Mari A

Reisende som så på Restaurante Pacomari, så også på

Har du vært i Restaurante Pacomari? Del dine erfaringer!