“Typisk strandrestaurant. Du blir mett for en grei penge men det er også alt”
Anmeldelse av Bruxelles by Davidleon

Bruxelles by Davidleon
Vurdert som nr. 35 av 359 Restauranter i Nerja
Kjøkken: Belgisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Bestilte dagens med spagetti carbonara og gambas a la rekecoctail. I tillegg en pizza med salami. Vi forsto fort at her var det brukt halvfabrikater. Carbonaraen var rimelig vassen og smakløs. Pizzaen var ok men kjøpebunn. Forretten var god men kanskje litt mye thousand island. For carbonara, pizza og rimelig men smakfull italiensk mat anbefales den italienske restauranten La gastronomica italina på Burriana beach.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tellef68

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Dette har blitt vårt stamsted på Burriana. Deilig mat og super service! Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, IdaEmiilie
DavidL15682, Gerente på Bruxelles by Davidleon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Muchas gracias por su excelente comentario, todo el equipo del restaurante siempre intentamos hacer lo mejor posible para que nuestros clientes ( amigos ) estén como en su casa... hasta pronto!!!

Anmeldt 9. mars 2019

Vi har gjennom vinteren fra oktober til mars spist her en rekke ganger. Forrige lørdag fiskesuppe og hummer. I dag søndag gratinerte muslinger. Hver gang vi spiser her er det nye smaker. Vi synes denne restauranten er en av de beste i Nerja. Enkelt og greit!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, androx1
DavidL15682, Propietario på Bruxelles by Davidleon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2019

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Servicen var dårlig. Etter bilturen fra Madrid via Granada og en rekke fantastiske møter og måltider ble dette en stor skuffelse.

1  Takk, johancbenitez
DavidL15682, Propietario på Bruxelles by Davidleon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2019

Muchas gracias por su comentario, todo el equipo del restaurante siempre intentamos hacer lo mejor posible para que nuestros clientes ( amigos ) estén como en su casa... hasta pronto!!!

Anmeldt 7. oktober 2018

Noe for hele familien på denne plassen. Helt rå salater, nydelige spicy pizzaer og klasse blåskjell. Eller noe annet.
David og gjengen tar oss fantastisk i mot.

Takk, TorG385
DavidL15682, Propietario på Bruxelles by Davidleon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Muy agradecidos por su comentario,, lo principal q mis clientes(amigos) se sientan muy feliz en nuestro restaurante ,, hasta pronto

Reisende som så på Bruxelles by Davidleon, så også på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Har du vært i Bruxelles by Davidleon? Del dine erfaringer!