Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Hotel Perla Marina ligger helt ned til stranden.
For litt ekstra får man rom med terrasse og sjøutsikt.
Bra hotell med hyggelig personale.
God frokost i en stor frokostsal i hotellets bygning rett over veien.
Som vanlig litt for harde madrasser
Hotellet kan anbefales

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 18. mai 2017

-Rommet var helt greit.
-Positivt med kjøleskap på rommet
-God isolering, hørte ikke støy på utsiden når vindu var lukket
-Betjeningen i resepsjonen virket uinteresserte og hilsing var fraværende
-Mange TV kanaler, men ingen nordiske

Romtips: Rom mot sjøen har egen altan og fin utsikt
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Turristen
Anmeldt 7. mai 2014 via mobile enheter

Bodde her ei veke i Oktober 2013, fint hotell, rommet var reint å fint.
Hotellet er heilt i strandkanten.
Dessverre bodde vi i andre delen av hotellet som låg over veien så utsikten var ikkje den beste.
Frokosten var heilt grei.
Nerja er en nydelig liten by å gå å traske rundt i. Husk gode sko for blir fort litt gåturer :)

Dato for oppholdet: oktober 2013
1  Takk, Frkmalin1
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 16. desember 2012

Den verste hotell frokosten jeg noensinne har sett. Forbrent bacon, kaffe, falsk appelsinjuice. Ingen ansatte til stede. Jeg lurer på om maten ble hentet av en bil?
Resepsjonen og baren er så lystig som et begravelsesbyrå.
Bartenderen tilberedte og serverte min venn en kaffe hengende på telefonen igjennom hele oppgaven.
Dette hotellet synes å få penger om vinteren fra coach loads av spanske pensjonister, og har gitt opp forsøket på å gjøre noe innsats.
Rom godt nok rengjort.
Nerja i seg selv er et flott sted, med en interessant gammel by og gode spisesteder og vennlige utesteder. Prøv Sarah og Manolo's.

3  Takk, Stephen D
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 15. januar 2012

Beliggenheten på stranden med gangavstand til alle restauranter gjør dette hotellet svært atraktivt. Trivelig betjening.

Dato for oppholdet: januar 2012
Takk, Pensjonisten