Anmeldt 26. august 2019

Var der for noen dager siden, personal i resepsjon veldig hyggelig. Når det gjelder hotellrom dårlig vask, måtte snakke med resepsjon fordi de ordnet seng men vasket ikke, når jeg kom på rommer jeg merket at det var støv og gulvet ble ikke vasket bra, tenkte at de skulle vaske neste gang men det ble ikke gjort. En putetrekk med flekker. Det vil si dårlig rengjøring. Spiste frokost og middag ute så har ikke noe å si om restaurant på hotell. Det vil si, ikke perla marina igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, YamirebergJ
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Var her i to uker sammen med en venninne, og jeg opplevde hotellet som etter ok standard med en veldig bra beliggenhet. Det som jeg kan trekke frem som negativt er at sengene er harde, wifi er ikke raskt, og personalet er enkelte ganger vanskelig å kommunisere med da en del av dem ikke virker imøtekommende og kan for dårlig engelsk, samt at skal du spise på hotellet under klassiske tider for lunsj eller middag kan det hende at servitørene glemmer deg. Det som er positivt er at når du først får kontakt med personalet er de hyggelige og gjør det du ber dem om (eksempelvis fikser kjøleskapet), beliggenheten til hotellet er rett ved stranden, det er kort vei til rimelige spisesteder, hotellrommet er rent og har en grei størrelse.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, astridt741
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Hotel Perla Marina ligger helt ned til stranden.
For litt ekstra får man rom med terrasse og sjøutsikt.
Bra hotell med hyggelig personale.
God frokost i en stor frokostsal i hotellets bygning rett over veien.
Som vanlig litt for harde madrasser
Hotellet kan anbefales

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 18. mai 2017

-Rommet var helt greit.
-Positivt med kjøleskap på rommet
-God isolering, hørte ikke støy på utsiden når vindu var lukket
-Betjeningen i resepsjonen virket uinteresserte og hilsing var fraværende
-Mange TV kanaler, men ingen nordiske

Romtips: Rom mot sjøen har egen altan og fin utsikt
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Turristen
Anmeldt 7. mai 2014 via mobile enheter

Bodde her ei veke i Oktober 2013, fint hotell, rommet var reint å fint.
Hotellet er heilt i strandkanten.
Dessverre bodde vi i andre delen av hotellet som låg over veien så utsikten var ikkje den beste.
Frokosten var heilt grei.
Nerja er en nydelig liten by å gå å traske rundt i. Husk gode sko for blir fort litt gåturer :)

Dato for oppholdet: oktober 2013
1  Takk, Frkmalin1