“Hyggelig restaurant med god mat ”
Anmeldelse av Da Vinci's

Da Vinci's
Vurdert som nr. 100 av 356 Restauranter i Nerja
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Familie på fem fant denne sjarmerende restauranten ned mot stranden. Hyggelig service fra innkaster til servitør prøvde både pizza, husets hamburger, Cæsar salat og biff. Alt velsmakende og flott presentert. Biffen smeltet på tunga og porsjonene var rause. Dessverre ble vi så mette at vi ikke orket dessert, men restauranten serverte en likør på huset. Anbefales varmt.

Takk, 283ole1984

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Det er mange italienske restauranter i Nerja, og godt er det. Det betyr at det er lett å sammenligne med andre, og Da Vinci’s kommer godt ut av det.
Vi kjøpte diverse forretter og hovedretter og alle var fornøyde. Pizza, pasta, calzone..alt var godt. Hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2018
Takk, arildth
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Besøket vårt på DaVinci's ble en skuffende opplevelse. Vi var to familier med tilsammen 8 personer. Alle fant noe av interesse på menyen, så det startet lovende, men når maten kom så var det kun 7 som fikk mat. De hadde glemt den siste, og det tok laaaang tid før de klarte å rette opp i det. Den siste fikk maten når resten var ferdige med å spise. Når pizzaene og saltimbocaen i tillegg var litt smakløse så var det en skuffende opplevelse. I tillegg forlangte de full pris for retten som kom alt for sent. Gå heller videre.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 525karls
Anmeldt 19. januar 2017 via mobile enheter

Pizzaen var helt myk og uspiselig. Pastaen var overkokt. Dette er ikke et sted for noen som kan pizza.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, O740SUthomasl
Anmeldt 20. desember 2016 via mobile enheter

Hvis du liker Italiensk pizza må du prøve denne.pizzaen her er helt fantastisk og slik den skal være på Italiensk vis. Smak av ferske råvarer og bunnen smaker nydelig. Hyggelig service. Hit går Italienere og Spanjoler. Anbefaler pizza Frutti de Mare.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, GryMB

Reisende som så på Da Vinci's, så også på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Har du vært i Da Vinci's? Del dine erfaringer!