“Helt nydelig mat!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi hadde litt problemer med å finne ut hva vi ønsket oss til middag. Valget falt på den indiske restauranten som lå rett ovenfor hotellet.
Og det angrer vi overhode ikke på! Selvom prisene var noe «dyrt» så var det verdt hver eneste krone! Helt nydelig mat. Og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, roband97

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Forventningene var store siden vi har vært her tidligere, og alt ble innfridd.
Litt annerledes smak enn hva vi er vant til, men det gikk fort å venne seg til. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, arildth
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Vi var 8 sultne personer på jakt etter god mat. Det endte på Indisk og fikk en nydelig matopplevelse. Noe av den beste Indiske maten vi har hatt, og vi hadde en fantastisk hyggelig servitør. We'll be back!

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, arildth
Anmeldt 26. september 2015

Fantastisk mat og service. Slik skal Indisk mat smake. Personal svært vennelige og gjør alt de kan for at du skal ha det bra. De kjenner alt på menyen. Kunne spist her hver dag. Anbefales!

Dato for besøk: september 2015
Takk, GryMB
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Har godt for i restauranten hver dag og. Synes det lukter fantastisk der hver gang. Prøvde den igår 2015 aug. Nydelig mat og flottbetjening

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, Håkon B

Reisende som så på Curry House, så også på

Nerja, Costa del Sol

Har du vært i Curry House? Del dine erfaringer!