Hopp over linjen Nerja & Frijiliana Dagstur fra Málaga

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Cueva de Nerja på
Anmeldt 18. september 2018

En fantastisk tur i deler av det store grottesystemet ved Nerja. Spennende å se formasjonene. Området er lett å gå selv om det er en del trapper og stigninger.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Jan Arild S
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dette overrasket oss veldig. Grottene var mye større og spektakulære enn vi først hadde antatt. ☺. Det oppstår tanker og følelser under veis I guiding som ikke var forventet. ☺. Vi fikk utdelt headsettene med en tlf lignende gjenstand som fortalte og viste bilder fra grotten underveis. Dette er en attraksjon som burde komme på bucketlisten☺

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Ronnyk2603
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Et spennende sted å besøke, og en fin aktivitet å gjøre for å brekke av strandlivet. Jeg ville anbefalt å gå til en turistinformasjon for å få informasjon. Vi kjøpte billetter på et museum, da slapp vi den lange billettkøen. Vi valgte å toget som er satt opp til grottene, da det er et stykke å gå dit.

Turen i grottene er spennende med mye interessant informasjon. Guiden snakket dårlig engelsk, og info videoen vi så før turen var litt vanskelig å forstå da det var en spanjol som snakket engelsk. Heldigvis fikk alle hver sin mobil med lyd som snakket klart engelsk, og gav god informasjon om grottene.

Vil virkelig anbefale denne aktiviteten!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Marte197
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

De hulene her er det som gjør besøket VERDT turen selv om det er turistifert! Det går bytog opp og ned ellers er det mulighet for både taxi og buss.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, hanne l
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Cueva de Nerja var virkelig verdt et besøk.
Enorme dryppsteinshuler hvor mennesker har bodd.
Det å få en guidet tur gjennom hulene var en opplevelse.
Et Must å få med seg.

Dato for opplevelse: mars 2018