“God og rimelig”

Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2019

Veldig god mat til rimelige priser. Bra utvalg. Hyggelig betjening. Man må bestille bord for å være sikret plass inne.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Marijke K

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Beste asiatiske maten jeg har smakt, spist her flere ganger nå, fuzai er deres rett og den er helt magisk. Har bestilt annen mat også og er helt frelst! Dette stedet anbefales på det sterkeste! Blir ikke Nerja uten å spise her. Tusen takk for god mat!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 596frankr
Anmeldt 15. november 2018

En meget bra restaurant som passe godt for hele familien. Hyggelig betjening og gode porsjoner. Et bred meny med mye god asiatisk mat, ikke bare kinesisk. Stedet anbefales.

Takk, Martin P
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Glad i asiatisk mat? Da ville jeg absolutt prøvd dette stedet! Vi har spist her en del ganger og er alltid storfornøyd! Mye forskjellig, spennende og godt på menyen. Er dere mer enn to stk ville jeg reservert bord på forhånd, da dette er en veldig populær restaurant.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaEmiilie
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Har spist her en gang tidligere, og ville prøve på nytt, da vi var veldig godt fornøyd ved første besøk. Bestilte en rett til som er en 5 retter til 5 personer.. meget god mat.
Veldig mye forskjellig mat.. og godt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Terje T

Reisende som så på Restaurant Asiatico Yuan, så også på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Har du vært i Restaurant Asiatico Yuan? Del dine erfaringer!