TripadvisorUSD 85
Anmeldt 8. august 2018

bodde her i 3 dager og kommer vi på disse kanter igjen bor vi helt sikkert her igjen, flott rom balkong og herlig terrasse med Jacuzzi (2 stk) kun for voksne så rolig der. frokosten e ikke prangende men helt ok, drikke her betaler man å bare butikkpris for (automat) men funker bra.

Romtips: for de som vil slappe av ikke noe mer å si ))
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Erikdansken
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Fant tilfeldig dette stedet og bestilte to netter. Ble møtt av hjelpsom resepsjonist som ga oss oppgradering til redusert pris noe vi ikke angret på. En stor jacussi midt på gulvet. Herlig! Dette er et innovativt sted der teknologien er satt i system med LEDlys og kraner er erstattet med panel ALA et nettbrett. En nydelig takterrasse med to boblebad og en dusj som dusjer deg fra tærne og opp, deluxe solmadrasser.
Et klart valg hvis Nerja ligger på reiseruta.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, R0bert1955
Anmeldt 20. januar 2017 via mobile enheter

Supert hotell med koselig betjening. Hotellet er supermoderne med mange rare brytere til betjening. Stilfullt hotell til en fornuftig pris. Hotellet ligger nære alle fasiliteter og strand. Gratis parkering og boblebad som er oppvarmet på taket.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, O740SUthomasl
Anmeldt 23. oktober 2016

Hotellet var flott, og rommet var rent og veldig stilig, betjeningen hyggelig og hjelpsom. Det var også en flott takterrasse med fine doble solsenger, gratis solhåndklær og en automat for kjøp av snacks og drikke. Prisene i automaten var fornuftige f.eks. €1 for en liten boks øl.

Konseptet med at alt i minibaren kostet kun €1 er virkelig brilliant, og bør kopieres av flere hotell.

Rommene er veldig spesielle i og med at badet er integrert i selve rommet. Det er mao ikke et eget bad. Dette er også ting som trekker litt ned. At dusjen er inne i selve rommet ditt (med dør så klart) gjør at du uunngåelig får litt vann på gulvet på rommet. Ikke en big deal men gjør f.eks. at gulvet kan bli unødvendig skittent når man går inne på sko, eller at strømpene blir våte når man skal ut.

Det største minuset er at toalettet som dusjen er integrert i hotellrommet. Hvis man ikke før oppholdet er intimt kjent med kjærestens toalettvaner så blir man det i løpet av oppholdet (ikke det beste stedet for nyforelskede... mystikken forsvinner kjapt da) Døren på toalettet var heller ikke tett slik at hele hotellrommet luktet do hvis man måtte gjøre nr 2.

Frokostbuffeen var enkel men god.

Hotellet har ikke egen parkeringsplass, men det er en offentlig parkering rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Bjørn B
Anmeldt 7. april 2016 via mobile enheter

Veldig flott hotell som ligger rimelig sentralt i Nerja. Parkering rett utenfor hotelldøren.

Treningssenter rett over gaten for hotellets gjester

Gode senger med skikkelige dyner og madrasser. "Hightech" vannsystem på rommet.

Ikke la deg skremme over at hotellet bare har tre stjerner.

Frokosten var godt over gjennomsnitt.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, jansL3957KK
MBBoutique, Gerente på MB Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2016

Hej Jan!

Tack så väldigt mycket för din review! Vi uppskattar verkligen att du tog tid från ditt schema för att skriva om oss!

Vi hoppas att ni kommer tillbaks snart. Om ni har tänkt komma hit igen så ring oss direkt så vi kan ge dig "The Royal Treatment"!

Igen, tack så väldigt mycket och ha en underbar vecka!

Med vänliga hälsningar,

Daniel