“Nydelig Pizza”

Vurdert som nr. 190 av 736 Restauranter i Adeje
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 14. mars 2019 via mobile enheter

Vi var der å spiste lunsj en forholdsvis rolig sag i mars.
Som mange beskriver - betjeningen overser deg, og er vanskelig å komme i kontakt med. Samtidig, så kan ikke alle ta bestilling, betalt etc. Så det var vanskelig å få betalt.

Men, pizzaen var meget god, akkurat passe stekt.

Så har man litt tid til overs er stedet verd et besøk - da det som kommer ut fra kjøkkenet er veldig bra!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 2512henning

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Helt desidert den verste restaurantopplevelsen jeg har hatt. Var der med moren min og dattera mi på 6 mnd i vogn. Ble møtt med en negativ tone for at vogna tar plass. Får en servitør som er direkte ufin i væremåten sin. Bestiller en øl og et glass hvitvin og ser hva de har å spise. Og de kommer aldri og spør hva vi vil spise. De går forbi og ignorer oss helt. Vi var de eneste turistene der på dette tidspunktet.
Etter hvert når vi skjønte at de ikke var interessert i å ha oss der spurte jeg om å betale. Da himlet han med øynene og svarte ikke. Måtte spørre irritabelt igjen før de kom med den.

Fikk egentlig lyst til å bare gå uten å betale.

Takk, 722idaj
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Maten er ok og når de først tar bestillingen er de raske, men er et samlebånd men servitører som unngår deg og du må rope for å få drikke og vente lenge på oppmerksomhet , vi venter 20 min på å få bestilt mat og hadde mest lyst å
Gå derfra

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 691steffant
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Har vært her et par ganger. God mat men likegyldig og arrogant betjening. Først og fremst tar det 20 minutter før de kommer å tar din bestilling, selvom du purrer opp betjeningen. De er mer opptatt av å kosesnakke med de lokale stamkundene. Når man ber om regningen tar dette også ufattelig lang tid. Når du reiser deg og går, er det ikke noen hyggelig beskjed som takk for besøket.

Gleden i tragedien, er at maten er god. Men respektløsheten ovenfor meg som kunde gjør at jeg ALDRI gir denne restauranten en sjangse til.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SultenMann123
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Helt grei mat. Som forventet på Tenerife. Finnes mange steder som er bedre, er litt lei av mat som er stekt og grilla uten salt og krydder. Er også lei av overkokte grønnsaker.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, LiseBeritR

Reisende som så på Casa Maria, så også på

Callao Salvaje, Adeje
Callao Salvaje, Adeje

Har du vært i Casa Maria? Del dine erfaringer!