20 personer ser på dette hotellet
Vikingwoman
Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 6. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Customer_Care_PHG, Guest Relations ManagerHard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. jan. 2019
Thank you for sharing your review with us.
We are pleased to know you enjoyed the wide variety of food our team serves daily for all our guests at our sessions buffet restaurant for breakfast and dinner.

We are sorry to read we did not live up to your expectations with the music, being Hard Rock we have music throughout the day in all our common areas to assure all our guests feel like real rock stars but we do apologize for the inconvenience.
We will pass your feedback to our vibe manager to take actions where needed and assure we exceed all our guests expectations always.
We hope we have the pleasure to welcome you back soon!

kind regards
    kr 2 379
6.0 km fra Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive
Se flere hoteller i Adeje
Anmeldt 3. september 2018

Et flott hotell med mange fine fasilitter.
Hotellet ble litt i overkant stort og upersonlig for oss med mye folk over alt, men absolutt verdt et besøk.
Gratis parkeringsassistanse som fungerte utmerket. Hyggelig personale i resepsjonen som var både behjelpelige og serviceinnstilte.
Rommene er utrolig kult innredet, men til tider litt upraktiske. Ingen plass og henge hånklene inne på dusj-rommet, vann lekket ut av dysj-rommet, vaskene var utrolig kule, men vannet sprutet rett ut og ned på gulvet igjen.
Jeg vil egentlig gi topscore på utseende på rommet, men som sagt så var det disse småtingen som trakk det hele litt ned.
Uuuutrolig god frokost-buffèt som vi ikke kommer til å glemme med det første. Her var det MYE mat og mye variert. Et stort pluss!
Litt skuffende at det ikke fantes Hard Rock Cafè på hotellet, denne måtte vi en 20min kjøretur for å finne.
Bassengområdene var fine, men bassengene virket ikke oppvarmet og holder nok ikke samme standard som familiehotellene når det kommer til renslighet.
Veldig praktisk med egne private dusjrom som en kan benytte seg av etter at en har sjekket ut fra rommet.
Alt i alt er dette er hotell jeg veldig gjerne kan anbefale til andre.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Kenneth_gm
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager på Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Hej Kenneth_gm.,

Tack så mycket för att du tagit dig tid och berätta om er vistelse på Hard Rock Hotel Tenerife här på TripAdvisor!

Vi är väldigt glada över att vi lyckats införliva era förväntningar och till och med mer än så när ni var hos oss. Jag hoppas vi får möjlighet att hälsa er välkomna tillbaka till HRHT i framtiden!

Anmeldt 24. april 2018

Dette hotellet har meget høy standard. Flott basengområdet . Hotellet har også en HRC shop. Egne transfer biler så her løser de de fleste problemer du måtte ha. Servisen er god og sovekvaliteten er topp.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, ivartina
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager på Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Hej ivartina,

D.Hunter

Anmeldt 1. april 2018

Herbergin voru mjög góð - fengum tvö sem var innangengt á milli þar sem við vorum með þrjú börn. Morgunmaturinn var rosalegur, sundlaugarnar mjög góðar, þægilegir bekkir, handklæði út um allt á sundlaugarsvæðinu og allir mjög vingjarnlegir og hjálplegir. Kannski í það dýrasta og svolítið út úr. Nánasta umhverfi er ekki það skemmtilegasta, nema mjög fallegt og þægilegt að labba meðfram ströndinni, ekki jafn mikið fólk og á Amerísku ströndinni.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hard Rock Hotels & Casinos
Takk, ingunnloftsdottir
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager på Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

Hi ingunnloftsdottir.,

We love to hear about our guests experiences and when we have surpassed their expectations as this is always a main goal of ours. We are so thrilled to know that everything during your stay was 5 star! At the HRHT you can be sure that we will be having you feel just like a Rock Star and that you will recieve our rock star treatment that you truly deserve.

Thank you for sharing all your amazing comments as it is our biggest motivation!

We hope to see you back very soon!

Best Rockin' Regards,

Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Flotteste hotel jeg har vært på! En betjening som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg. Flotte rom ! Reint og fint overalt . Fantastisk frokost. Flotte basseng og ute/basseng områder! Flott butikk , eneste som savnes er Hard rock cafe sin meny.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, AnnG1485
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager på Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2017

Hej Ann G,

Anmeldt 7. februar 2017

Vi hadde lyst på et litt annerledes sydenopphold og kom over Hard Rock Hotel Tenerife. Nyrenovert og ombygd til Rockehotell i 2016. Det pågår fortsatt renovering på uteområdene (spabasseng). Men det aller meste er ferdig og flott.
I beste Hard Rock-ånd er det mange rock- og musikk-klenodier utstilt i montere rundt omkring i bygningene. Musikk er naturlig nok et gjennomgangstema ved hotellet, og det kjøres musikk i fellesarealene omtrent døgnet rundt. Dj ved bassengområder om dagen, livemusikk hver kveld i lobbyområdet. På rommene står det BOSE-høyttaler som vi kobla til iPad via bluetooth og spilte egne favoritter.
Nydelig frokost der ingenting mangler, og personalet er kjapt på plass med kaffe eller te om du ønsker det. Manolo , Mary og de andre i Sessions-buffeen gjør dagens første måltid til en opplevelse!
Flotte bassengområder med daybeds, himmelsenger, store hvite solsenger og vanlige solsenger. Og baren er aldri langt unna med forfriskninger og snacks. Servitørene er aldri langt unna, og går jevnlige runder og spør om du vil ha noe å drikke eller spise.
Oppvarmede bassenger er gull.
Hotellets stab er fantastisk! Man føler seg velkommen med det samme man kommer inn døra :-)
Vi spiste på hotellets restauranter 2 kvelder. Første kvelden spiste vi på 3rd Half, en sportsbar med en lightversjon av Hard Rock Cafe-meny. Om man liker spansk fotball med høyt volum, er det nok en fin plass ;-)
Montauk prøvde vi også en kveld, og endte opp med hver vår burger til 25 euro pr. stykk. Denne restauranten var altfor formell for oss, men noen liker vel det også. Morsom opplevelse uansett. De resterende kveldene spiste vi på restauranter utenfor hotellet.
The Sixteenth sky bar på taket av Nirvana-tårnet er vel verdt et besøk for å få med seg solnedgangen mot La Gomera. Gjerne med noe godt i glasset. Det var litt kjølig vind da vi var der, men det er mulig å låne pledd om man ikke er godt kledd fra før.

2 ganger reiste vi til Los Cristianos. Taxi koster ca. 20 euro hver vei, mens buss (bussholdeplass like nedenfor hotellet, Paraiso Floral) koster 4-5 euro for 2 hver vei.

Flott hotell, flott opplevelse og vi reiser gjerne tilbake til Hard Rock Hotel Tenerife!

Romtips: Vi hadde deluxe gold-rom i 11. etasje med utsikt mot Los Cristianos, havutsikt og sol på balkongen om morgenen/formiddagen.
Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Meraker
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager på Hard Rock Hotel Tenerife - All Inclusive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2017

Dear Meraker,

Thank you for the awesome review of our hotel!

Your kind words are the best motivation for us, and making our guests feel like Rock Stars is the mission of the fantastic Brand we are all in love with.

We will make sure that Manolo and Mary and the breakfast team receive your feedback and believe us when we say that we can’t wait to have you back with us!

Rockin' regards,