Dyrevennlig badeland🥰

Jeg er veldig skeptisk til dyreparker(generelt der de har dyr) men her virket det som at dyra hadde... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Tina Ø
Stavern, Norge
Anbefales! Mye morro for pengene

Fantastisk kjekke vannsklier! Fin park med god størrelse. Stort utvalg av mat. Er du der i... les mer

Anmeldt 16. oktober 2022
stian008
Stavanger, Norge
Les alle 34 468 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Flott park med mange kjekke sklier og aktiviteter. Renslig. Tidvis mye kø. Pluss for gratis buss til/fra parken.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Sivkarinr
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Denne parken har virkelig noe for alle. Hele familien vår hadde en fantastisk dag, de små barna i barnebasseng, klartrepark og på fine strandområder. De voksne fikk kjenne på adrenalinet - Dragen og Tower of Power var høydepunktene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, AnnKarin87
Anmeldt 2. oktober 2018

Svært mye folk allerede fra morgenen av og det gjelder å finne seg en plass fort, som et godt utgangspunkt for å prøve de ulike attraksjonene. Disse byr på en del utfordringer, både for tålmodigheten såvel som å vinne over seg selv. Attraksjonene er mange og opplevelsesrike og blant de aller morsomste vannparker kan by på. Svært velorganisert og flott bygget alle sammen. Den kunstige stranden med konstruerte bølger fra vakumtrykkbør prøves IG anbefales som et godt tilholdssted inne i parken.
Restaurantene var lite spennende og bød på til dels høye priser i likhet med inngangsbilletten. Frister ikke til gjentagelse, men forstår at dette er morsomt innenfor gitte rammer.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, dagripnes
Anmeldt 19. august 2018

Jeg og kjæresten besøkte denne badeparken midt i turistsesongen, så det var lange køer (opptil 30 minutter) på veldig mange sklier. Skal du hit i turistsesongen så vil jeg varmt anbefale å kjøpe "fast track" for å slippe de verste køene.
Men bortsett fra det kan jeg ikke si annet enn at dette er den beste badeparken jeg noen gang har vært i, med unike flotte sklier! Masse adrenalin fra start til slutt, hit skal jeg i
alle fall tilbake!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Thereseekrem
Anmeldt 6. august 2018

En park for de eldre barna. Det er kun en plass på anlegget som er egent for barn under 16 år samt at du må være over 110cm til noen aktiviteter. Samt bassenget som kan ligge i badering og la deg seile rundt i parken. Men også dette over 110cm og følge av voksen. Var der på kvelds svømming fredag og lørdag fra 20.00-24.00 dette er morsomt for de eldre. På "stranden" ved bølge bassenget er det disko og servering. Fint opplegg og dette er et +.
Men alt i alt et anlegg for de med større barn.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, FreddyAH