“Helt grei”

The Little Mermaid
Vurdert som nr. 296 av 766 Restauranter i Adeje
Kjøkken: Dansk, Skandinavisk, Internasjonalt, Bar
Anmeldt 20. november 2018

Helt greit sted hvis du vil ha et avbrekk fra Spansk mat. Vi var to par som valgte dette stedet for å se fotball Norge - Slovenia. Booket bord. Ble avspist med et bord ute sammen med ca 20 dansker som skulle se "skal vi danse" på Dansk TV. Inne spilte Danmark mot Wales. Der var det fullt. Unnskyldningen var at de hadde hatt problemer med elektrisiteten eller et eller annet så de kunne ikke vise kampen ute. Det ble for dumt.

1  Takk, MereteE

Anmeldt 19. januar 2017 via mobile enheter

Var på The Little Mermaid igår 18 januar, her var som alltid de hyggelige verter Christian- Kitt og John. God mat i koselige omgivelser.
Som alltid går man ikke herifra sulten. Kjempe porsjoner.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, John Villy A
Anmeldt 16. desember 2016

Vi havnet på restauranten ved en tilfeldighet da et annet sted hadde lukket. Det angret vi ikke på og det ble senere nok et besøk på denne danske restauranten. Siden min mor er dansk og jeg er halvt dansk/ halvt norsk, passet maten oss meget godt. Dansk mat med en litt moderne vri. Et lite minus var den altfor tykke sausen. Ellers serverer kjøkkenet god gammeldags dansk kost. Designet var noe moderne og kunne oppfattes litt sterilt. Uteområdet hyggelig under parasoller.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Merethe2014
Anmeldt 5. desember 2016

2 kjempehyggelige dansker som driver en kjempekoselig restaurant like ved stranden. Alltid tid til en hyggelig prat, og serverer med et stort smil og tar seg gjerne tid til å spøke litt selv om det er aldri så travelt. Maten er kjempegod - skikkelig dansk føde og andre retter. Viser det som er av nordisk idrett på mange TV-skjermer ute og inne, så ta dere en tur dit for å ta en matbit, kald øl og slappe av med ski/fotball eller håndball.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Espen W
Anmeldt 27. juli 2015

Kommet her 3-4 ferier hver vinter, Var her også siste jul og nyttår. Fannt denne koselige restaurant 3 dager etter de åpnet. Har altid vært en av mine favorit plasser for god hjemmelaget mat når jeg er på holmene.
Lykke til neste sted
John Villy

Dato for besøk: mars 2015
2  Takk, John Villy A

Reisende som så på The Little Mermaid, så også på

Har du vært i The Little Mermaid? Del dine erfaringer!