“Litt skuffet”

La Casita De Taby (bar de tapas)
Vurdert som nr. 28 av 735 Restauranter i Adeje
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

servicen var ganske bra, utrolig hyggelig og smilende. Men desverre falt ikke maten slik jeg håpet,lite smak i maten.Skal sies at jeg hadde litt høyere forventninger etter anbeldelsene jeg hadde lest her. Igjen fantastisk service men for lite smak på maten

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Wenche P

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass og hyggelige kelnere med glimt i øyet, fin utsikt til stranden da den ligger i andre etasje
Vi spiste tapas meny og hadde lokal vin anbefalt av kelner
Liten ventetid og en flott plass

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 567alfb
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig betjening. Havutsikt og få bord. Litt vanskelig å finne. Tar ikke kort så husk kontanter

Dato for besøk: februar 2017
2  Takk, Elisabeth M
Anmeldt 30. januar 2017 via mobile enheter

Tapas smakte godt og servicen var god. Flott utsikt over havet fra 2. etasje. Rimelig. Herlige reker i hvitløksolje.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 883magneh
Anmeldt 12. desember 2016 via mobile enheter

Etter å ha lest anmeldelser av denne restauranten på TripAdvisor må jeg si ble litt skuffet. Synes selv maten ikke stod helt i stil med anmeldelsene. Tapas-rettene var helt ordinære og måltidet endte opp med å være ganske dyrt, sammenlignet med øvrige middager vi har hatt denne ferieuken

Dato for besøk: desember 2016
2  Takk, steinartm

Reisende som så på La Casita De Taby (bar de tapas), så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i La Casita De Taby (bar de tapas)? Del dine erfaringer!