Trip.com
ZenHotels.com
Anmeldt 2. oktober 2018

Svært mye for pengene. Supert renhold og moderne i en meget avslappende atmosfære. Overraskende god frokost og kjemisk fritt for barn og ungeskrik.
Anbefales på det varmeste for Tenerife-reisende! Topp service.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, dagripnes
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Coral Ocean View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Beste gasten,
Dank u voor uw vriendelijke recensie en uitstekende beoordeling. Ik en mijn team zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons, want dit is ons doel.
Wij heten u graag weer van harte welkom.
Hartelijk dank voor uw bezoek deze keer.
Sonia Haindl
Hotel Director

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Forferdelige heiser... Frokost ok. Lite solsenger ved basseng og flere i dårlig stand. Maurkoloni på rommet. Noen hyggelige personer i resepsjonen, men ikke alle. Fant kakkerlakk utfor hotellrommet og på toalett ved resepsjon.
For våres del ligger hotellet litt usentralt.

Vaskepersonalt er svært hyggelig og gjør en god jobb på vasking av rommet.
Gode senger.

Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, pknoxx
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Ekstremt dårlig renhold av basseng og diverse annet , forferdelig ekkelt basseng både oppe(Boblebad) å nede , luktet rett og slett kloakk , sto ikke til forventningene i det heletatt. Pass på vis du bestiller rom med «Begrenset» havutsikt att du ikke får rett ut mot bakgården.

Her ser man ett bilde av realiteten av det man ser på nettet.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 744glenng
Anmeldt 1. august 2018

Hyggelig og meget serviceinnstilt personale. Utmerket renhold. Variert og bra mat.
Det som dessverre trekker ned er utendørs ren discomusikk fra kl 19 til 22.30. Lydnivå på et nivå slik at samtaler på balkong er umulig. Resultat: En forlater hotellet i nevnte tidsrom. Med bakgrunn i at hotellet ikke akkurat er et lavprishotell er dette uakseptabelt. Informasjon burde ha vært gitt på forhånd. Benytt heller Coral Sunsuite.. med mindre du drar for å lytte på disco.

Romtips: Ikke mot basseng. Disco.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bengtolef
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Akkurat passe stort hotell, rene og stilfulle rom, skandinavisk talende personale, god mat, nært shopping og vann parken.
Reiser tilbake hit sommeren 2018
Eneste minus litt trangt om solsengene eneste

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, seljah