“Trikset med regningen.”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 18. desember 2018

Dette besøket ble en negativ opplevelse.Fikk servert en ok pizza.Men ,på regningen vi fikk,var det ført opp en flaske vin vi ikke hadde bestilt.Flott beliggenhet,men kommer ikke tilbake.

Takk, Pero391

Anmeldt 3. februar 2016 via mobile enheter

Fantastisk "innkaster" sørget for at vi ble overtalt til å komme inn. Bord funnet med en gang. Suverene kelnere. Bra mat. Rett og slett et godt sted å gå. Går nok tilbake dit igjen i løpet av morgendagen.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, MortenThun
Anmeldt 3. februar 2016 via mobile enheter

God mat og svært hyggelig betjening! Morsom artist som spilte gitar som en Gud, men stemmen var vel ikke den beste. Uansett det skapte svært god stemning. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, ingerjohannen2015
Anmeldt 3. mars 2014

Denne plassen har kun beliggenhet å ikke så mye annet. Stedet var skittent, toalettene likedan. En innkaster som var så ivrig at han løy om menyen for å få gjestene inn. Plassen er grei å sitte å ta ett glass på å nyte utsikten.

Dato for besøk: januar 2014
1  Takk, annelilln
Anmeldt 11. desember 2012

Jeg og kjæresten min var på ferie på Tenerife sommeren 2012, og Blue Marlin ble fort en av våre favoritt-restauranter. De har både god mat og drikke, i tillegg til bra service og hyggelig og koselig personale! :)
Virkelig verdt turen :)

Dato for besøk: juli 2012