Ulike måter å oppleve Jardin de Cactus på
Anmeldt 9. november 2016

Mange tusen ulike kaktusplanter på et relativt lite område. Tror en må se denne parken for å forstå mer av denne krative personen Cesar Manrique.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Fredrik G
Anmeldt 18. februar 2016

Her var det lunt, å gå mellom disse fantastiske kaktusene og lese hvor de kom fra og nyte solen og fugler og dyr. Vi tok masse billeder og film, og kjøpte ting, de tok kort, uvanlig i Lazarote. Eventyrlig opplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2015
Takk, 4 681 943
Anmeldt 3. november 2015

Vi besøkte denn flotte parken en ettermiddag i oktober, en praktfull opplevelse som vi kan anbefale.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Jorill-andPaul
Anmeldt 19. november 2014

Utrolig flott laget og så mange sorter. her kan man bruke flere dager hvis man virkelig er botanisk interessert og da spesielt i kaktus. Vakkert og ryddig. Pluss for restaurant og butikk. Skal hit igjen en gang jeg har mer tid..

Dato for opplevelse: november 2014
Takk, artemisia60
Anmeldt 10. november 2013

Supert anlegg nede i en liten "grop" i landskapet. Flott anlegg i terrasser laget rundt en sirkel, der du kunne gå imellom kaktusene og ta flotte bilder. Utrolig for en nordboer å kunne se vekster som vi har i potter hjemme hvor store disse kan bli når de vokser i sitt naturlige habitat. Koselig liten mølle på toppen der du kunne klatre opp for å få et overblikk, før du gikk ned igjen for å få deg en forfriskning i den fine lille kafeen. Vennlig hilsen Inger

Dato for opplevelse: november 2013
Takk, Inger Hidle L