“God mat og service”

Kjøkken: Thai
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi besøker The Terrace mange ganger når vi bor på Dusit. Alltid god mat og ypperlig service. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, th0re54

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Spist her mange ganger og alltid like bra. Barna får velge akkurat det de vi ha i maten og hvor sterk den skal være. Prisen er også veldig hyggelig.
Rød curry og massaman curry som mine favoritter.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Matsdahl
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Middag kveld: Kjempegod mat, spist mange retter, hyggelig betjening, bra besøk, 15 bord serveres.
Lunch: God green curry med artig serveringmåte i leirkrukke! Sur betjening! Betjeningen er altså av varierende surhetsgrad. Den eldre garde er å foretrekke

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 952NilsM
Anmeldt 9. mars 2016

Rett over veien for Dusit Thani Krabi ligger denne koselige restauranten. Vi har vært her i 2013, 2015 og senest nå i februar. Det er alltid hyggelig å spise her. Veldig gode thai retter til rimelig pris og god service fra de ansatte. Kylling med Cashewnøtter er min favoritt.

Dato for besøk: februar 2016
2  Takk, torillah
Anmeldt 4. mars 2015

Ligger like over gaten fra hotel Sheraton. Stort utvalg på menyen og god kvalitet på maten. Vi var ofte her på lunsj.

Dato for besøk: februar 2015
Takk, 600tore

Reisende som så på The Terrace, så også på

Har du vært i The Terrace? Del dine erfaringer!