ZenHotels.com
kr 1 659
Stein A
5,0 av 5 boblerAnmeldt 22. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
JohnK9108, General ManagerDusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. jan. 2019
Dear SteinA33.
We thank you for your wonderful review and Five star rating. It is so rewarding for us all to receive wonderful Guest reviews and i am sure that it assists future Valued Guests when looking and planning for the perfect Resort in Krabi.
Kind regards,
John Kendes.
General Manager
Dusit Thani Krabi Beach Resort - the ultimate beach escape in Krabi.
  • Sofitel
    kr 470
4.0 km fra Dusit Thani Krabi Beach Resort
Se flere hoteller i Nong Thale
Anmeldt 28. desember 2018

Mitt første besøk på hotellet svarte absolutt til alle forventninger og vel så det. Hotelles restauranter strakk seg langt for å etterkomme ønsker og maten smakte fortreffelig. Rommet vårt lå i første etage og vendte ut mot hagen med et gløtt av sjøen. Før vi kom trodde jeg det skulle være et mindre bra rom, men der tok jeg absolutt feil. Hagen rundt hotellet er verdt et besøk i seg selv. Jeg hadde også gleden av å delta på flere Muay Thai gruppetimer med Khun som instruktør. Morsomme, lærrerike og tøffe timer. Anbefales på det sterkeste, og ingen forkunnskap nødvendig. Vi kommer gjerne igjen til dette flotte stedet!

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Trine W
DTKR-Manager, Manager på Dusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Dear Trine W,

Thank you so much for your visit and your positive review! I am very happy to read that you enjoyed your time with us, especially the Muay Thai lesson. I will be sure to share all of your kind comments with my team and we all hope to have the chance to welcome you back again soon!

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Blir stort sett ikke bedre. Beste frokosten jeg har hatt i utlandet og aldri et surt menneske og se. Besøk til Chicken Island og ikke minst topp Tree top adventure var helt magisk med mange superlange zipline og en høyde på 35 + meter i et monster av et tre og utsikt over hele jungelen.
Mye sportsaktiviteter på hotellets område. Var litt uheldig med 4-5 dager sammenhengene med overskyet og regn. Men det er jo ikke hotellet sin feil.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Matsdahl
DTKR-Manager, Manager på Dusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Dear Matsdahl,

Thank you very much for your visit and this "great" review! I appreciate your kind words and hope you will return to us shortly!

Anmeldt 22. januar 2018

Vi var på ferie i 14 dager sammen med datter, svigersønn og barnebarn på 7mnd,5 år og 7 år.
Bodde i 3 etg. med to rom ved siden av hverandre hvor det var dører mellom rommene. Det var veldig hensiktsmessig. Veldig hyggelig personale, rent og fint på hotellet. Veldig god frokost. Men det beste med stedet var den fantastiske hagen! Fin beliggenhet ellers med kort vei til bassengområdet og en utrolig fin strand like ved. Stille og rolig hotellområde med vakter som passet på både trafikk og folk som passerte inn og ut av området. Det føltes veldig trygt. Ikke så mange restauranter utenfor hotellområde da dette er et mindre befolket område. Men det var bare å ta en taxi til Ao Nang et kvarters tur unna hvis man ønsket å oppleve byliv med masse folk, restauranter og trafikk osv. Men det er også ei fin strand like ved byen.
Fryktet for den lange flyreisen, men det gikk fint for både store og små. Kan anbefales for barnefamilier og godt voksne som ikke er på jakt etter mye fest og styr.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, Kjell Arnfinn Ø
DTKR-Manager, Manager på Dusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Dear Kjell Arnfinn Ø,

Thank you so much for your visit and your positive review! I am very happy to read that you enjoyed your time with us and I truly hope you will return to us in the near future.

Kind regards from Klong Muang Beach,

Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Dette er vårt 4. opphold på dette hotellet. Vi har bodd her 14 dager hver gang. Hotellet blir bedre for hver gang vi er her. Det er rent, ryddig og veldig hyggelige ansatte. Det er et stort hotell med mange gjester men det merker vi ikke. Det er alltid nok solsenger og det er god plass. Fint rom med veldig god seng. Stranden er fantastisk og bassengene er kjempefine. 15 minutter til Ao Nang. I gaten rett på utsiden er det flere restauranter og det er flere inne på hotellet. Dette er vårt paradis og vi kommer helt sikkert tilbake neste gang vi skal til Thailand.

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, torillah
Urs L, General Manager på Dusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2017

Dear "Torill A. H",

Thank you so much for staying with us again. We sincerely appreciate your loyalty and kind feedback.

We all hope to be part of your future trips and are already looking forward to welcome you back.

Urs Lienhard

Anmeldt 8. april 2016 via mobile enheter

Vi var her i 12 dager, på denne fantastiske plassen.
Hotellet og området er helt i første klasse.
Vi feiret også bryllupet vårt her og det ble en fantastisk dag.
Betjeningen står på pinne for deg døgnet rundt.
Vi har faktisk ikke en negativ ring å si om hotellet.
Skulle man trekke fram noe " negativt " kan det være at prisene inne på hotellet er noe stivere enn i området rundt, men dette er jo ikke unormalt.

Dette er en plass vi med 100 % sikkerhet kommer til å besøke på nyt

Vi hadde et fantastisk opphold.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, Thomas T
Urs L, General Manager på Dusit Thani Krabi Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2016

Dear 'Thomas T',

Thank you very much for your visit and feedback. I truly appreciate your positive review and the 5-points.

We all hope you will return to us!

Warm regards from Klong Muang Beach,

Urs Lienhard
General Manager
Dusit Thani Krabi Beach Resort – the ultimate beach escape in Krabi!