“Fantastisk sted og mat👍”
Anmeldelse av Villa Malla

Villa Malla
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Filtvet
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Siden åpningen sommeren 2007 har Malla blitt et populært samlingspunkt for lokale hytteeiere og fastboende. Båtfolk og tilreisende fra hele Østlandet har også funnet veien til Filtvet, som ligger en knapp time sør for Oslo. Villa Malla tilbyr sine gjester en rikholdig buffet med smaker fra hele Middelhavet og fristelser fra grillen.
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Var på Villa Malla en solskinnsdag i juli. Fantastisk beliggenhet, strålende sol og nydelig lunsjbuffé.

1  Takk, Iversmann

Anmeldt 14. oktober 2018

Etter mange anbefalinger fra venner og kollegaer skulle vi også som en søndagstur, besøke Villa Malla.
Fantastisk beliggenhet, god service, grei mat med mange salatmuligheter, men elendig dårlig på dessert og kaker. I dag var det kun noen seige muffins fra dagen før.
Jeg hadde trodd de var noe mer, på en søndag med mange besøkende, men ble ganske skuffet. Og prisen nesten 700 for lunsj for to.
Tvilsomt om jeg skryter av stedet eller kommer tilbake.

Takk, ClausE
Anmeldt 27. august 2018

Blir litt «all-inclusive» følelse, som syden i gamle dager. God mat, men prisene er vel litt drøye. Flott strand

Takk, tmhagen
Anmeldt 7. august 2018

Etter å ha lest diverse negative kritikker angående maten, var ikke forventningene spesielt høye, Vi var fire personer til middag og vår skepsis ble grundig gjort til skamme. Her var det et stort utvalg av salater og vegetartilbud, men også kjøtt og sjømat. Scampi, innbakt scampi, languster, hvit fisk (pangasius?), kylling i karrisaus, andekjøtt i hoisin-saus, oksekjøtt á la boeuf bourgignon, og oksekjøtt i skiver. Sammen med det store utvalget av tilbehør var dette mer en man ofte forventer av en "spis så mye du vil"-buffet. Noen minustegn var det: Osteutvalget var uinspirert og bar preg av å ha stått ute lenge, desserten er kun frukt, ingen kaker (men man kan kjøpe is), innbakt scampi og aubergine var fritert sprøtt og fint på utsiden, men litt mye tempura-røre gjorde noe av maten litt deigete. Men alt i alt en fin opplevelse i flotte omgivelser. Betjeningen var høflige og service-innstilte. Vi var der på en dag med ikke så mange gjester og det var nok en fordel. Middag er dyrere enn lunsj, men sannsynligvis et bedre valg hvis man vil ha et godt utvalg utover vegetarmat.

2  Takk, Morten_S_12674
Anmeldt 6. august 2018

I Son har du flere hyggelige restauranter til utvalg, med ulike matkonsepter og ofte med underholdning.
Betjeningen er servicemindet og du får kvalitet for pengene. Dette er det positive speilbildet av hva flertallet av Malla-gjestene skriver om i sine anmeldelser. Dessuten går det faktisk an å bestille bord hos alle restauranter i Son,- ikke bare for grupper. Liker du kveldssol, eller bare en promenade langs havnebryggen, er du også bedre plassert i Son enn i Filtvet. Folk elsker Son, og du vil fort oppdage HVORFOR. Dersom du har Malla-erfaring, kom til Son, sammenlikn og gjør din egen erfaring.

Dato for besøk: august 2018
5  Takk, 860PeterB860

Har du vært i Villa Malla? Del dine erfaringer!